حدادی: مجلس مخالف هر چیزی غیر از «راستی آزمایی از لغو تحریم‌ها» است

نماینده مردم طالقان در مجلس در مورد برجام گفت: از نظر نمایندگان مجلس یازدهم و مردم ایران تنها انجام تعهدات کامل در مسیر لغو همه تحریم‌ها و راستی آزمایی در زمان مقرر مورد قبول بوده و هر چیزی غیر از این با مخالفت جدی مجلس همراه خواهد بود.

به گزارش سادس، علی حدادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به شعار سال، تولید و پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها اظهار کرد: امروز و در این شرایط تاریخی وظیفه سنگینی بر عهده داریم. همه ما مدیون خون پاک همه شهدا هستیم. مجلس یازدهم در راستای قدردانی از مردم در کنار مردم بوده و به معنی واقعی کلمه به خداباوری و مردم باوری ایمان دارد.

نماینده طالقان در مجلس تاکید کرد: فکر و اندیشه حمایت از تولید و پشتیبانی‌ها و رفع موانع تولید را با طرح «باور به می‌توانیم» در اولویت اول مجلس یازدهم قرار دادیم. نقش مجلس در این روند بسیار مهم است و در واقع در خط مقدم عمل قرار گرفته است.

وی در خصوص اقدامات مجلس در راستای عمل به شعار سال ۱۴۰۰ گفت: تنقیح و اصلاح قوانین و مقررات از جمله قانون پول، نظام بانکی، تامین اجتماعی و نظام مالیات‌ها برای تسهیل در بخش تولید و رفع موانع سرمایه گذاری و کارآفرینی در سطح ملی از جمله اقدامات مجلس در راستای عمل به شعار سال است.

حدادی در خصوص مذاکره ایران و آمریکا مدعی شد: سیاست گام به گام در مذاکره با اروپا که توسط آمریکا طراحی شده است؛ همان نیرنگی است که قبل از امضای برجام در توافقنامه ژنو صورت گرفت. از نظر ما نمایندگان و مردم تنها انجام تعهدات کامل از سوی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در راستای رفع همه تحریم‌ها، قبل و بعد از برجام و همچنین راستی آزمایی در زمان مقرر در صحنه عمل مورد قبول بوده و هر چیزی غیر از این با مخالفت جدی خانه ملت مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *