منتظری: سیاست‌های ابلاغی دولت در مورد کرونا با صف‌های مرغ تناقض دارد

یک عضو مجمع نمایندگان استان گلستان از صف‌های طولانی مرغ و روغن از سیاست‌های ابلاغی دولت در مورد کرونا انتقاد کرد و گفت: شهروندی به من گفته که این چه سیاستی است که از سویی ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کند و از طرف دیگر زمینه حضور ما در صف های طویل مرغ را مهیا کرده است.

به گزارش سادس، غلامرضا منتظری در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی از تشکیل صف‌های مرغ و روغن انتقاد کرد و گفت: پیامد زنجیره‌ تولید و توزیع مرغ و روغن شایسته ملت ایران نیست. از طرف دیگر زمینه افزایش نارضایتی و کاهش سرمایه اجتماعی را فراهم کرده است. این سیاست با سیاست‌های ابلاغی در مورد پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تناقض دارد.

یک عضو مجلس نمایندگان استان گلستان با استناد به ارجاعات مردمی اظهار کرد: شهروندی به من گفت که این چه سیاستی است که از سویی ما را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می‌کند و از طرف دیگر زمینه حضور ما در این صف‌های طویل مرغ را مهیا می‌کند؟

منتظری تاکید کرد: این اتفاقات اسباب سوء استفاده رسانه های بیگانه را فراهم می‌کند که ضعف و تدبیر دولت را به حساب ناکارآمدی نظام می‌گذارد.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعیین تکلیف خرید تضمینی گندم و کلزا و تذکر داد و گفت: قیمت این دو کالا باید واقع بینانه شود و رضایت کشاورزان را فراهم کند و به رونق تولید بینجامد.

منتظری در پایان با انتقاد از گرانی کالاهای اساسی گفت: این چه سیاستی از سوی رئیس جمهور است که سال جدید را نقطه پایانی گرانی قیمت ها اعلام می‌کند و از سوی دیگر قیمت خودرو افزایش می‌یابد؟ با احساس دلسوزی بیشتر نسبت به ایران به این وضعیت پایان دهیم و به رشد دیوار بی اعتمادی کمک نکنیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *