توقیف محموله بزرگ ارز خارجی به ارزش بیش از ۶۶میلیارد ریال در همدان

فرمانده انتظامی استان از کشف محموله بزرگ ارز خارجی به ارزش بیش از ۶۶میلیارد ریال خبر داد.

به  گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سردار “حاجی­ محمد مهدیان­ نسب” در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای تحقق شعار سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل”، قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و کالای قاچاق در استان تشکیل شد که به حمدلله تا کنون اقدام خوبی در این راستا با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان صورت گرفته است.

وی افزود: روز گذشته مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور “سنندج – همدان” به یک دستگاه خودروی سواری “پژو رو آ” مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

سردار مهدیان­ نسب بیان داشت: ماموران در بازرسی دقیق و فنی از خودرو مقدار قابل توجهی ارز از نوع دلار آمریکا به صورت بسته بندی که به طور ماهرانه ای در کپسول سی ان جی خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد ۱۸هزار و ۹۹۶برگ ۱۰۰دلاری و ۸ برگ ۵۰دلاری در مجموع یک میلیون و ۹۰۰ هزار دلار به ارزش ۶۶میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

سردار مهدیان نسب در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *