رسانه لهستانی: میثم صالحی با حضور در پلاس لیگا پیشرفت خواهد کرد

رسانه لهستانی: میثم صالحی با حضور در پلاس لیگا پیشرفت خواهد کرد

یک رسانه لهستانی در خصوص حضور میثم صالحی در پلاس لیگا لهستان نوشت.

به گزارش سادس، قرار است میثم صالحی، دریافت کننده تیم والیبال شهرداری ارومیه برای فصل آینده در پلاس لیگای لهستان بازی کند.

سایت لهستانی در باره حضور او در لیگ لهستان نوشت: باتوجه به اخبار کسب شده و شواهد به دست آمده، قرار است که میثم صالحی بازیکن ایرانی فصل آینده در پلاس لیگای لهستان توپ بزند و تیم اولیشتن میزبان این جوان ایرانی خواهد بود. 

این سایت لهستانی در خصوص فیزیک و عملکرد این بازیکن نوشته و سوالی را مطرح کرده است که آیا می تواند این بازیکن ایرانی به تیم اولیشتن کمک کند؟ 

صالحی جوان ۲۳ ساله با قد ۱۹۸سانتی متر بوده که سال گذشته در شهرداری ارومیه بازی می کرد و عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت و اکنون راهی لیگ لهستان می شود. طبق نوشته سایت لهستانی او بهترین بازیکن در پست خود بوده و توانسته بود شهرداری ارومیه را به نایب قهرمانی لیگ ایران برساند. 

حتی از نظر بسیاری از کارشناسان لهستانی، میثم صالحی می تواند از میلاد عبادی پور که در سال ۲۰۱۷ به تیم اسکرا لهستان پیوست، عملکرد بهتری داشته و پیشرفت زیادی در این لیگ داشته باشد.

سال گذشته تیم اولیشتن توانست در جایگاه دهم این لیگ بایستد. این تیم در پلی آف شکست خورد و نتوانست مقام نهمی را کسب کند. حال به نظر می رسد بعد از عدم موفقیت این تیم قرار است تغییر و تحولاتی صورت پذیرد که پیوستن بازیکن ایرانی یکی از این تغییر و وتحولات خواهد بود. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *