توقيف خودرو پرادو، با 80 ميليون خلافي در البرز

رئيس پليس راهور استان از توقيف يک دستگاه خودرو پرادو با 77 ميليون و 570 هزار ريال خلافي و 192 فقره تخلف در اين استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سيد همايون شريفي” گفت: ماموران پليس راهور با اجراي طرح کنترل عبور و مرور معابر شهري و برخورد با متخلفان، يک دستگاه خودرو سواري پرادو را به علت تخلفات حادثه ساز، متوقف کردند.

وي افزود: ماموران با استعلام از مرکز کنترل ترافيک دريافتند، خودروي مذکور داراي 77 ميليون و 570 هزار ريال خلافي پرداخت نشده و 192 فقره تخلف است.

رئيس پليس راهور استان اظهار داشت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودروي به 10 ميليون ريال برسد، پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالک خودرو اعلام مي کند و چنانچه ظرف مدت يک ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، خودرو توقيف مي شود و از تردد آن جلوگيري خواهد شد که برابر قانون خودرو مذکور توقيف و روانه پارکينگ شد.

سرهنگ شريفي در پايان گفت: رانندگان محترم با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي و پرهيز از حرکات مخاطره آميز، ضمن تضمين امنيت و سلامتي خود نسبت به رعايت حقوق ديگران نيز اقدام کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *