توقیف خودرو پرادو، با ۸۰ میلیون خلافی در البرز

رئیس پلیس راهور استان از توقیف یک دستگاه خودرو پرادو با ۷۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال خلافی و ۱۹۲ فقره تخلف در این استان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سید همایون شریفی” گفت: ماموران پلیس راهور با اجرای طرح کنترل عبور و مرور معابر شهری و برخورد با متخلفان، یک دستگاه خودرو سواری پرادو را به علت تخلفات حادثه ساز، متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با استعلام از مرکز کنترل ترافیک دریافتند، خودروی مذکور دارای ۷۷ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده و ۱۹۲ فقره تخلف است.

رئیس پلیس راهور استان اظهار داشت: برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودروی به ۱۰ میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف می شود و از تردد آن جلوگیری خواهد شد که برابر قانون خودرو مذکور توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ شریفی در پایان گفت: رانندگان محترم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از حرکات مخاطره آمیز، ضمن تضمین امنیت و سلامتی خود نسبت به رعایت حقوق دیگران نیز اقدام کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *