پیام نوروزی نواب رییس مجلس به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز

نواب رییس مجلس شورای اسلامی به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.

به گزارش سادس، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی و علی نیک زادثمرین نواب رییس مجلس شورای اسلامی در پیام‌هایی جداگانه به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز  ۱۴۰۰ را تبریک گفتند.

متن پیام امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

عالیجناب

صمیمانه ترین تبریکات و تهانی اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز پذیرا باشید.

نوروز پیشاهنگ دگرگونی طبیعت، همواره باطراوت، شادابی و شکوفایی همراه است، امیدوارم سال پیش رو، همگام با تحول و پیشرفت روزافزون و عدالت برای همه ملت‌ها باشد .

با مسرت تأکید می کنم، جمهوری اسلامی ایران از هرگونه همکاری منطقه ای به ویژه با همسایگان بر اساس احترام متقابل برای ایجاد امنیت، پیشرفت و توسعه همه جانبه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استقبال می کند .

فرصت را مغتنم شمرده؛ از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته، همراه با سلامت و موفقیت جنابعالی، سعادت و بهروزی نمایندگان پارلمان، ملت و دولت کشورتان را مسألت می نمایم .

براساس این گزارش، متن پیام علی نیکزاد ثمرین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همتایان خود در کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان  به شرح زیر است:

عالیجناب ؛

مایلم صمیمانه ترین تبریکات و تهانی اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز پذیرا باشید .

حلول سال نو و بهار طبیعت نشانه ای از قدرت لایزال الهی و بهار ، رستاخیز شگفتی و طراوت است .

آرزومندم ، نوروز امسال با برکت و رفاه روز افزون و سرشار از نیکبختی برای همه ملت ها باشد.

بر این باورم حل و فصل تحولات منطقه، در گرو همکاری و تعامل سازنده همه کشورها بویژه کشورهای همسایه خواهد بود و گفتگوی پارلمانی به ایجاد امنیت پایدار و تعمیق مناسبات دوستانه منجر خواهد شد .

با اغتنام از فرصت، از درگاه خداوند متعال، سالی خجسته، همراه با سلامت و موفقیت جنابعالی، سعادت و بهروزی نمایندگان پارلمان، ملت و دولت کشورتان را مسألت می نمایم .

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *