اولویت ناجا افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه افزایش میزان رضایتمندی مردم از نیروی انتظامی اولویت پلیس است، گفت: تلاش داریم دوایر مشاوره و مددکاری را ارتقاء دهیم.

به گزارش  سادس به نقل از خبرگزاری مهر ، سردار حسین اشتری در حاشیه نوزدهمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ناجا گفت: ناجا یک سازمان اجتماعی محور است و به دلیل نوع ارتباط و تعامل گسترده با مردم، اتخاذ این رویکرد در پیشبرد اهداف ناجا بسیار موثر است.

وی با اعلام اینکه بر اساس وظایف ذاتی، ایجاد و توسعه نظم و امنیت بر عهده ناجا است، افزود: انجام ماموریت های ناجا به مشارکت مردمی میسر خواهد بود.

اشتری آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی عمومی را در کاهش جرایم موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: ناجا با ابزارها و امکانات موجود و استفاده از ظرفیت رسانه های جمعی در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی تلاش می کند و معتقد است که اعتماد مردمی، بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است.

وی در ادامه با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط برخی از دستگاه ها گفت: بر اساس نظرسنجی از مردم، ناجا در ارزیابی های صورت گرفته جزو برترین ها در کسب میزان رضایت و اعتماد مردم معرفی شده که این مهم مسئولیت ما را در نیروی انتظامی سنگین می کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به راه اندازی دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها نیز گفت: ایجاد و راه اندازی این مراکز در کلانتری ها و بکارگیری کارشناسان مجرب در این دوایر باعث به مصالحه رسیدن بیش از ۷۰ درصد از پرونده‌ها شده است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *