کیفیت هوای پایتخت امروز مطلوب است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت امروز (۵ اسفندماه) برای هفتمین روز متوالی در محدوده قابل قبول است.

به گزراش سادس، پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۵ اسفند ماه) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌ قبول قرار گرفته که ناشی از ناپایداری جوی و وزش باد مؤثر طی ساعات گذشته است.

طی روز به‌تدریج بر تندی باد افزوده خواهد شد و وزش باد نسبتا شدید باعث پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. با تداوم این شرایط جوی پیش‌بینی می‌شود در اواخر وقت با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

با کاهش تندی باد تا صبحگاه فردا (۶ اسفند ماه) همراه با افزایش ترافیک بر غلظت آلاینده‌ها افزوده خواهد شد و انتظار می‌رود در برخی مناطق پرتردد کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال داشته باشد. افزایش تدریجی تندی باد طی روز از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد بنابراین در شامگاه فردا (۶ اسفند ماه) نیز با برقراری شرایط مساعد جوی در بیشتر مناطق، کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

به گزارش سادس، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۱ بود و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۶۸ است و کیفیت هوای ‌پایتخت در شرایط قابل قبول قرار دارد.

انتهای ‌پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *