این بار پای چند «تیم خاص» در میان است!

به گزارش سادس، خبرآنلاین در ادامه نوشت: کرونا که نبود، بهانه‌ای هم وجود نداشت و سازمان لیگ مجبور بود به هر ضرب و زوری شده تقویم یک ساله رقابت‌های لیگ برتر را مشخص کند اما در یک سال اخیر با اسم رمز «کرونا»، برنامه‌ریزی رقابت‌های لیگ برتر به بدترین شکل ممکن انجام می‌شود و هر روز خبری تازه از تغییرات در زمان‌بندی بازی‌ها منتشر می‌شود.

آخرین تغییر که احتمالا اعتراض‌های زیادی را در چند روز آینده بوجود خواهد آورد، تاخیر ناگهانی در شروع نیم فصل دوم است، آن هم با بهانه «همکاری و همراهی با باشگاه ها و استفاده بهتر از پنجره نقل و انتقالات زمستانی»!

در حالی سازمان لیگ در بیانیه‌اش از «همکاری و همراهی با باشگاه‌ها» سخن گفته که تا همین هفته گذشته برنامه‌ریزان لیگ برتر زیر بار دادن زمان استراحت به تیم‌ها نمی‌رفتند و به بهانه اینکه «لیگ فشرده است و زمانی وجود ندارد»، باشگاه‌ها را مجبور کردند پشت به پشت پایان نیم فصل اول و بدون حتی یک روز استراحت به استقبال نیم فصل دوم بروند. به همین خاطر بود که تیم‌هایی نظیر فولاد، سپاهان، مس رفسنجان و چند تیم دیگر بلافاصله پس از انجام بازی پانزدهم خود، تمرینات را بدون وقفه برای آغاز نیم فصل دوم استارت زدند.

با این حال پنج‌شنبه عصر سازمان لیگ و احتمالا بدون مشورت با باشگاه‌ها اعلام کرد که نیم فصل دوم لیگ برتر با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد.شایعات در فضای مجازی زیاد است و در کل کل های هواداری قرمزها می گویند به نفع آبی ها شد و آبی  ها می گویند به نفع پرسپولیس!هواداران تیم های شهرستانی هم بر این عقیده هستند که چون پنجره نقل و انتقالاتی سرخابی‌ها بسته است این تعویق به نفع آنها می‌شود و دوباره دود این تغییرات به چشم تیم هایی می‌رود که در پایتخت حضور ندارند.

انتهای پیام