عبادی‌پور: با احترام به رقبا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کنیم


عبادی‌پور: با احترام به رقبا در لیگ قهرمانان اروپا شرکت می‌کنیم

ستاره ایرانی تیم والیبال اسکرا بلچاتوف گفت: با احترام به رقبا وارد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می‌شویم و تیم خوبی داریم.

به گزارش سادس، تیم والیبال اسکرا بلچاتوف لهستان به عنوان یکی از نمایندگان کشور لهستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد که میلاد عبادی‌پور، ستاره تیم ملی والیبال ایران نیز به دلیل حضور در جمع زنبورها، شانس بازی مقابل تیم‌های بزرگ والیبال جهان را دارد.

عادی‌پور در این‌ مورد اظهار کرد: بازی در لیگ قهرمانان اروپا همیشه خوشایند است. در فصل گذشته متاسفانه این شانس را از دست دادیم اما در پلاس لیگا به دور بعد صعود کردیم. اکنون این فرصت را داریم که برابر بهترین‌های جهان بازی کنیم. از سه‌شنبه این تورنمنت برای ما آغاز می‌شود که باید ببینیم چگونه پیش خواهد رفت.

 ستاره ایرانی اسکرا درمورد پیش بینی خود از رقابت‌ها گفت: مطمئناً با احترام زیادی نسبت به حریفان بازی خواهیم کرد، اما نباید خودمان را هم فراموش کنیم چون تیم بزرگی هستیم. بازیکنان بزرگی داریم و بارها نشان داده‌ایم که تیم خوبی هستیم. از روز سه‌شنبه نبرد ما آغاز مب‌شود و تا پایان خواهیم جنگید.

او درباره نحوه برگزاری مسابقات نیز گفت: نوع برگزاری رقابت‌ها همچون مسابقات ملی است و هم تیمی‌های ما همگی ملی‌پوش کشورهای خود هستند. شرایط راحتی وجود ندارد اما فکر می‌کنم مشکل چندانی نداشته باشیم. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *