رفع مشکلات مالی تیم هندبال پاس ناجا/ ولیان: بهبهان را ببریم به دور بعد صعود می‌کنیم


رفع مشکلات مالی تیم هندبال پاس ناجا/ ولیان: بهبهان را ببریم به دور بعد صعود می‌کنیم

سرمربی هندبال پاس ناجا قم گفت: خداراشکر فعلا مشکلات ما با مساعدت مدیرکل ورزش استان حل شده است و امیدواریم بتوانیم با پیروزی مقابل ذبهبهان به دور بعد مسابقات صعود کنیم.

به گزارش سادس، بعد از پایان دور نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان تیم پاس ناجا اعلام کرد که اگر مشکلات مالی تیم حل نشود و مسئولان استان حمایت نکنند این تیم منحل خواهد شد. اکنون به گفته مربی این تیم گویا مشکلات حل شده و این تیم امروز راهی شیراز محل برگزاری دور برگشت لیگ خواهد شد. پاس ناجا اولین دوره حضور خود در لیگ برتر هندبال را تجربه می‌کند اما با این وجود خوب ظاهر شده است و از ۵ بازی دور نخست ۶ امتیاز بدست آورده است. این تیم در پایان دور رفت این رقابت‌ها در رده سوم گروه A قرار دارد و اگر جایگاه خود را در دور برگشت حفظ کند به دور بعدی صعود خواهد کرد.

مرحله اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از ۱۹ آذر به میزبانی شیراز آغاز خواهد شد و پاس ناجا در این دور از مسابقات با ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران دیدار  خواهد کرد.

محسن ولیان مربی تیم هندبال پاس ناجا در این خصوص به سادس گفت: مشکلات مالی داشتیم و اعلام کردیم اگر حل نشود تیم منحل خواهد شد. نه اینکه ما نخواهیم در مسابقات باشیم ولی با کمبود منابع مالی نمی‌توانیم ادامه دهیم. ما برای پرداخت قرارداد بازیکنان و هزینه‌های جاری تیم مشکلاتی داشتیم و با توجه به این شرایط به استانداری و مسئولان استان اعلام کردیم که تیم نمی‌تواند ادامه دهد.

وی گفت: خوشبختانه در دو هفته اخیر مدیرکل ورزش استان و سایر مسئولان در حد توان کمک کردند و فعلا می‌توانیم مسابقات را ادامه دهیم. امروز هم برای انجام ادامه مسابقات عازم شیراز خواهیم شد. فعلا با مساعدت مدیر کل ورزش استان مشکلاتمان حل شده، اما ظرفیت اداره کل محدود است. امیدواریم در ادامه راه استانداری، شهرداری و فرمانداری کمک هایی برای ما داشته باشند. اکثر لیگ‌های برتری از این ارگان‌ها حمایت می‌شوند اما متاسفانه در استان ما هیچ کمکی به ما نشده است.

مربی تیم هندبال پاس ناجا در ادامه در خصوص شرایط لیگ برتر گفت: این هفته با ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران مسابقه داریم. خداراشکر با وجود مشکلات مالی زیاد یک بازیکن خوب دیگر هم جذب کنیم، شرایط بازیکنان خوب است. ما توانستیم کمی از نظر مالی به بازیکنان کمک کنیم تا روحیه به آنها بدهیم. خوشبختانه شرایطمان خوب است. مهمترین بازی ما با پرسپولیس بهبهان است و با این تیم بیشتر جنگ داریم. اگر این بازی را ببریم صعودمان به مرحله بعد قطعی خواهد شد. از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

ولیان در پایان گفت: سطح مسابقات بسیار بالا است همه تیم‌ها با اکثر ظرفیت آمده‌اند. ما با تیم‌هایی همگروه هستیم که سال گذشته اول و دوم شدند و نماینده ایران در باشگاه‌های آسیا هستند. ما با این بضاعت عالی کار کردیم. امیدواریم در این دوره نمایش دور قبل را بتوانیم داشته باشیم.

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *