انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر/ کشف يک تن و 929 کيلو مواد افيوني

 فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر، کشف يک تن و 929 کيلو مواد افيوني و دستگيري پنج قاچاقچي خبر داد.
به گزارش سادس سردار “حسين رحيمي” در گفت و گو با پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي شهرستان زاهدان با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي از فعاليت يک باند قاچاقچيان مسلح که اقدام به جا به جايي مواد مخدر به صورت گسترده مي کردند،مطلع شدند.

فرمانده انتظامي استان افزود: پس از شناسايي يکي از اعضاي اين باند،ماموران وي را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داده و پس از يک هفته اقدامات اطلاعاتي ،محل دپو مواد مخدر را در يکي از روستاهاي حاشيه شهر زاهدان شناسايي کردند.

سردار رحيمي تصريح کرد: با شناسايي محل دپو مواد مخدر ،ماموران در يک عمليات غافلگيرانه ضمن دستگيري يک قاچاقچي ،612 کيلو ترياک،272 کيلو مرفين،102 کيلو حشيش و يک قبضه سلاح کلاش با مهمات مربوطه را که به طرز ماهرانه در زير خاک مخفي شده بود، کشف و يک دستگاه خودرو سبک و دو دستگاه موتورسيکلت متعلق به اعضاي اين باند را توقيف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه از اجراي يک عمليات موفق پليسي ديگر خبر داد و گفت: در اين عمليات،ماموران انتظامي شهرستان خاش،در نتيجه اقدامات اطلاعاتي يک ماهه،يک باند قاچاق مواد مخدر را در حالي که اقدام به دپو مقادير زيادي مواد افيوني در يک منزل مي کرده بودند، شناسايي و ضمن دستگيري چهار قاچاقچي و توقيف يک دستگاه خودرو تويوتا،806 کيلو ترياک را به همراه 137 کيلو هروئين کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان با اشاره به برخورد مقتدرانه پليس با سوداگران مرگ،خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با استفاده از توان و ظرفيت موجود در اقشار جامعه و اشراف اطلاعاتي بر نقاط مختلف استان ،اجازه نخواهد داد که قاچاقچيان و مخلان امنيت در هيچ نقطه اي احساس آرامش کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *