اقدامات پیشگیرانه پلیس درباره مسائل خلاف عفت مطابق با اصل هشتم قانون اساسی است

معاون اول قوه قضائیه با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی موظف است با جرائم مشهود برخورد کند،گفت: اقدامات پیشگیرانه پلیس درباره مسائل خلاف عفت مطابق با اصل هشتم قانون اساسی است.

به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام محسنی اژه ای در جمع خبرنگاران افزود:برخورد با متجاهرین فساد و فحشا و کسانی که برخلاف قانون چه در رابطه با رفتار و چه با پوشش و موارد خلاف و نابهنجار اجتماعی تظاهر به این امر می‌کنند، انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه از نیروی انتظامی در برخورد با جرائم مشهود حمایت می کند،تصریح کرد: بعضی از لباس‌هایی که در کشور تولید، توزیع و استفاده می‌شود طبیعتاً خلاف قانون است. امروز اگر دستگاهی در این زمینه کوتاهی کرده باید بازخواست شود. این درست نیست که اگر برخورد شد بگوییم چرا برخورد می‌کند؟ یک جا قانون ابلاغ می‌شود ولی عمل نمی‌کنیم جای دیگر قانون ناقص عمل می‌شود؛ لذا ما باید همه ملتزم به قانون باشیم.

معاون اول قوه قضائیه در مورد اقدامات پیشگیرانه و برخورد با مسائل خلاف عفت عمومی توسط نیروی انتظامی گفت: در این مورد مسائل مختلفی توسط رسانه ها مطرح شده است که وظیفه همه ما باید حمایت از نیروی انتظامی در اقدام پیشگیرانه از این جرم مشهود ناهنجاری باشد.

محسنی اژه ای در خصوص فضای مجازی و ماهواره‌ای افرادی که فساد و فحشا را رواج می‌دهند و با بیگانگان ارتباط دارند،گفت: سیستم اطلاعاتی آنها را رصد و تعقیب می‌کند. اگر در موارد اولیه باشد تذکر می‌دهد و اگر آن‌ها متنبه نشدند و به کار خود ادامه دادند شناسایی و دستگیر می شوند. همچنین اگر از کشور خارج شده باشند نیز تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *