یک عده افراد نالایق وضعیت درمان بروجرد را به بازی گرفته اند


نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه امروز باید وضعیت بهداشت و درمان در همه استان ها در اولویت کاری قرار بگیرد با اشاره به وضعیت حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: یک عده افراد ناکارآمد، نالایق و نامدیر وضعیت درمان مردم بروجرد را به بازی گرفته اند.

به گزارش سادس، فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به دولت و نمایندگان مجلس گفت: امروز می خواهم از یک درد سخن بگویم، به داد وضعیت بهداشت لرستان، شهرستان بروجرد برسید، شهر من شهر پردردی است، نمی دانم با چه کسی حرف بزنم و به کجا بروم.

 وی افزود: به هر کجا می روم لابی های قوی اجازه نمی دهند، بهداشت شهرم نابود شده است، یک عده افراد ناکارآمد، نالایق و نامدیر وضعیت درمان مردم بروجرد را به بازی گرفته اند، امروز باید وضعیت بهداشت و درمان در همه استان ها در اولویت کاری قرار بگیرد و به عنوان یک اولویت توجه تمام مسئولان خصوصا وزارت بهداشت و درمان را معطوف به خودش کند.

نماینده مردم بروجرد ادامه داد: بیماران بیمارستان آیت الله بروجردی به کمک های شما نیاز دارند، آن جا مدیریت و دلسوزی نیست اکسیژن هم بسیار کم به بیماران می رسد حتی آب معدنی برای مصرف ندارند، تعداد بیماران ۳ یا ۴ برابر و تعداد فوتی های ناشی از ابتلا به کرونا ۳ یا ۴ برابر شده است.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در پایان اضافه کرد: نبود تجهیزات، نبود امکانات، نبود پرسنل، نبود متخصص عفونی، نبود نیروی خدماتی، نبود پرستار را به کجا و به چه کسی باید بگوییم؟

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *