عده‌ای در مورد برجام بی‌انصافی می‌کنند

 آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: عده‌ای در مورد برجام بی انصافی می‌کنند در حالی که اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.
به گزارش  سادس به نقل از رویکرد ، این مرجع تقلید در دیدار وزیر بهداشت با گرامیداشت میلاد امام علی(ع) و هفته سلامت در مورد برجام گفت: عده‌ای در خصوص برجام بی‌انصافی می‌کنند در صورتی که باید توجه داشت توافق ذره ذره به دست آمده است.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: تعجب می‌کنم از کسانی که با وجود اینکه رهبر معظم انقلاب از موضوع برجام حمایت کرده، باز هم آنها بر خلاف برجام حرف می‌زنند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: طرف مقابل مذاکرات قصد یکه تازی دارد اما ما امتیازی به آنها نمی‌دهیم به همین دلیل آنها نیز این مساله را نمی‌پذیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان با یکدیگر همدلی داشته باشند بسیاری از مشکلات از میان می‌رود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی در بخش دیگری از سخنانش گفت:‌ مساله سلامت جامعه اهمیت زیادی دارد و در دین اسلام نیز توجه به سلامت مورد تاکید است.

این مرجع تقلید افزود: ائمه اطهار نیز به مسئله سلامت مردم توجه داشته‌اند و توصیه‌های ارزشمندی در این باره دارند باید دانست که سلامت یک نعمت با ارزش الهی است که در فرهنگ اسلامی ما جایگاه مهمی دارد.

وی تصریح کرد: یکی از نکاتی که موجب افزایش سلامت می‌شود توجه به ورزش همگانی است و باید در طرح تحول سلامت به این امر اهتمام شود.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: سلامت جامعه موجب پیشرفت و اعتلاء می‌شود از این رو طرح تحول نظام سلامت بدون وقفه باید تداوم یابد.

وی با توصیه‌هایی در مورد رعایت بهداشت عنوان کرد: انجام فعالیت‌های بدنی و مصرف غذای کم می‌تواند زندگی سالمی را برای مردم فراهم سازد که در این باره لازم است برای آگاهی مردم جهت حفظ سلامت، اطلاع رسانی شود.

این استاد برجسته حوزه گفت: همچنین جامعه باید نسبت به پیشگیری از ابتلاء به بیماری‌ها آگاهی یابد تا سطح سلامت جامعه افزایش یابد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *