ظریف: ایران رأی دیوان عالی آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد

 وزیر امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه ایران رأی دیوان عالی آمریکا را به رسمیت نمی‌شناسد، گفت دولت آمریکا به‌خوبی می‌داند که هرگونه اقدامی در رابطه با اموال ایران این کشور را در مقام پاسخگویی و بازگرداندن این اموال به مردم ایران قرار خواهد داد.
به گزارش  سادس به نقل از رویکرد  محمد جواد ظریف روز پنجشنبه در پایان نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل در رابطه با تغییرات اقلیمی تصریح کرد که در دیدار روز جمعه خود با جان کری وزیر خارجه آمریکا هیچ موضوعی جز مسئله برجام و نکات مربوط به اجرای درست آن مورد بحث قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: بحث ما در این دیدار دنباله گفت‌وگوهای قبلی بر سر برجام خواهد بود و قرار شده است که طرف آمریکایی نکاتی را که در گفت‌وگوی قبلی از سوی ما و در رابطه با نحوه اجرایی شدن درست برجام مطرح شده بود مورد بر رسی قرار بدهند و به ما جواب بدهند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این سؤال خبرگزاری ایرنا “آیا در این دیدار پیرامون رأی دیوان عالی آمریکا نیز گفت‌وگویی خواهد شد یا نه؟” گفت: ما همان‌طور که گفتیم رأی این دادگاه را به رسمیت نمی‌شناسیم و دولت آمریکا به‌خوبی از این موضوع اطلاع دارد.

وی افزود: آمریکا این را هم به‌خوبی می‌داند که هر اقدامی در رابطه با اموال ایران انجام بدهد در آینده این کشور را در مقام پاسخ‌گویی قرار خواهد داد و باید این اموال را به ایران برگرداند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *