به گزارش سادس به نقل از رویکرد داود احمدی بلوطکی، یکی از مدیران سرپرستی موسسه اعتباری ثامن خوزستان، در جلسهای با وکلا و اعضای دایره پیگیری و وصول مطالبات به اهمیت و ضرورت پیگیری مطالبات اشاره و به تبیین ضرورت ارتباط مستمر و دوسویه وکلا با دایره پیگیری وصول مطالبات تأکید کرد.
وی در همین رابطه گفت: این ارتباط باید بهگونهای باشد که شاهد ارائه پاسخهای متناقض و متعارض به مشتریان نباشیم چراکه سردرگمی مشتریان باعث جدای آنها از ثامن و عدم حصول نتیجه مطلوب در وصول مطالبات میشود.
احمدی با تأکید بر تعیین تکلیف پروندههای قدیمی که مدت زیادی است در اختیار وکلا است شد، افزود: همکاری سرپرستی با وکلا منوط به نتایج حاصله وکلا و پیگیری آنها تا اخذ رأی نهایی پروندههای مطالباتی از مراجع قضایی است.
در ادامه جلسه وکلا بابیان برخی مشکلات خود همچون عدم همکاری مراجع قضایی در مرحله اجراییه و یا در تعداد رسیدگی به پروندهها در یک ماه، خواستار رایزنیهای بیشتر سرپرستی خوزستان و همکاری بیشتر با آنها شدند.