صرفه جویی و نگهداری صحیح اموال، راهکار مناسب در اقتصاد مقاومتی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ناجا بااشاره به فرمایشات رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی گفت:صرفه جویی و نگهداری صحیح اموال، راهکار مناسب در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام و المسلمین “ابوتراب بهرامی”در جمع کارکنان انتظامی،دریابانی و پلیس فرودگاه کیش؛ اطاعت از خدا ، عدالت، ایمان، تقوا و صداقت را از عوامل افزایش برکت نام برد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات امام خامنه ای (مد ظله العالی) در ابتدای سال نو در جوار حرم رضوی در نامگذاری امسال با عنوان ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” اشاره کرد و گفت: ایشان، ۲۳ سال است که برای هر سال نامگذاری می کنند.

نماینده ولی فقیه در ناجا، موضوع تهدید اقتصادی را از مهمترین دلیل مقام معظم رهبری در خصوص تعیین شعار سال عنوان کرد و گفت: در حوزه اقتصادی، باید کاری کنیم که اقتصاد ما مقاوم باشد و تحریم و تهدید تاثیر چندانی بر روی آن نداشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی خاطر نشان کرد : نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی باید وارد عمل شده و در صرفه جویی و نگهداری صحیح اموال کوشا باشند و از اسراف پرهیز کنند زیرا دشمن می خواهد ما را در مقابل مشکلات به زانو در آورد؛ راه همان است باید فرمایشات امام خامنه ای (مد ظله العالی) که فرمودند”درس مقاومت و فداکاری در راه حق را از حضرت زینب کبری (س) بیاموزیم” را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *