تاکيد بر لزوم تقويت همکاري هاي ارتش و مرزباني

فرمانده مرزباني ناجا و فرمانده نيروي زميني ارتش در جلسه اي مشترک راه کارهاي افزايش همکاري هاي دو جانبه را بررسي کردند.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار “قاسم رضايي” همزمان با روز ارتش با حضور در ستاد فرماندهي نيروي زميني ارتش با امير “پوردستان ” ديدار و ضمن تبريک اين روز، عملکرد ارتش جمهوري اسلامي ايران در طول دفاع مقدس و پس از آن را بسيار مطلوب عنوان کرد.

وي در اين ديدار با اشاره به اينکه روحيه بسيجي و انقلابي ارتشيان جمهوري اسلامي ايران ، وجه تمايز آنان با تمام ارتش هاي دنيا است ؛ افزود : اعتقاد به فرهنگ عاشورا و راه امام حسين (ع) عامل بزرگ قدرت نيروهاي مسلح ايران است.

فرمانده مرزباني ناجا ، سکانداري و هدايت نيروهاي مسلح ايران توسط يک مجتهد جامع الشرايط و در مسير الهي را ، عامل تقدس خدمت در نيروهاي مسلح ايران برشمرد و تصريح کرد : جوانان اين مرز و بوم با تمام توان و اعتقاد راسخ از مرزهاي مقدس اين کشور دفاع مي کنند تا امانت بزرگ شهدا را به دست امام زمان (عج)برسانند.

سردار رضايي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن تشريح 3 راهبرد مرزباني و اقدامات انجام شده در سال گذشته در اين رابطه به تبيين نتايج بسيار مثبت اين اقدامات درافزايش کشفيات ، کاهش آسيب پذيري ها و همچنين افزايش تعاملات مرزي با کشورهاي همسايه پرداخت.

فرمانده مرزباني ناجا بيان کرد : افزايش تعاملات مرزي با مرزبانان کشورهاي همسايه در حراست جدي تر از مرزهايشان موجب رفع بسياري از مشکلات گذشته و جلوگيري از وقوع اتفاقات ناگوار در مرزهاي مشترک شده است.

امير پوردستان نيز در اين ديدار با اشاره به بازديد هاي خود از نقاط مرزي عنوان داشت: آمادگي واحد هاي مرزباني در سطح بسيار خوبي است.

فرمانده نيروي زميني ارتش وجود روحيه بسيجي و سلحشوري را از ويژگي هاي بارز مرزبانان دانست و تصريح کرد : مرزبانان غيور کشور با مبارزه قاطع با قاچاقچيان نقش ويژه اي در تحقق شعار سال و منويات مقام معظم رهبري در رسيدن به اقتصاد مقاومتي دارند.

گفتني است سردار رضايي و امير پوردستان در اين جلسه به بررسي راه کار هاي ارتقاء تعاملات مشترک پرداختند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *