تلاش اثر بخش ؛ لازمه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

 مدیرعامل بانک قوامین گفت: جهت تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی باید همه تلاشی دگرگونه و اثربخش داشته باشیم و ضمن استفاده از تمام ظرفیت های ممکن از کوچک ترین هدر رفت ها جلوگیری نماییم.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک ، دکتر غلامحسن تقی نتاج در همایش سراسری کارکنان مدیریت شعب بانک قوامین استان مازندران ضمن مدبرانه خواندن شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) اقتصاد مقاومتی اقدام وعمل نام نهاده شده است ، با بیان این مطلب گفت : استمرار زندگی اجتماعی و اقتصادی ما نیازمند تلاش فراوان ، اقدام نافذ و عمل اثربخش بوده و این موضوعات لازمه تحقق اقتصاد پایدار شناخته می شوند.

مدیرعامل بانک قوامین با بیان اینکه به دستان همکارانی که در جای جای کشور خلق ارزش می کنند بوسه می زنم ، افزود : دارایی های بانک قوامین به عنوان امانت در دستان ماست و باید به نحوی از آن صیانت کنیم که ذینفعان بانک متضرر نشوند.

برپایه همین گزارش ؛ علی خلیلی مدیر شعب استان مازندران نیز دراین همایش گزارشی از عملکرد ۱۵ ماهه مدیریت خود در حوزه تغییرات ساختاری در نحوه پیگیری وصول مطالبات معوق ، کیفی سازی شعب تابعه از حیث شاخص های توسعه بازار ، جانمایی اثربخش و پربازده دستگاه خودپرداز در سطح استان ، تخصیص تعداد قابل توجه دستگاه های کارت خوان به پذیرنده ها ، افزایش منابع و جذب درآمدهای مشاع و غیرمشاع و … ارائه کرد.

دکتر نتاج در این سفر هم چنین با سردار سرتیپ مسعود جعفری نسب فرماندهی محترم انتظامی استان دیدار و با وی گفت و گو کرد. عیادت از مجتبی جانی پور ازکارکنان بیمار مدیریت شعب استان مازندران و بازدید از تعدادی از شعب استان نیز از سایر برنامه های مدیر عامل در این سفر بود .

شایان ذکر است ؛ در این سفر مدیرعامل بانک را روسای اداره کل حوزه مدیریت و اداره های منابع انسانی و اعتبارات و تسهیلات همراهی کردند.
 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *