کارویژه مجلس برای امنیت در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری/ تحقق جهش تولید موجب رفاه عمومی می شود

به گزارش راه صنعت، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت،ارسنجان، پاسارگارد در مجلس یازدهم در گفتگو با خبرنگار راه صنعت:

با توجه به سابقه کاری و تحصیلی علاقه‌مندم که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس عضو شوم.

به نظر می‌رسد با توجه به یک سری ویژگی‌ها، امتیازبندی‌ها وعلاقه‌ای که نمایندگان به عضویت در این کمیسیون دارند راه یافتن به این کمیسیون سخت باشد.

اولویت دوم اینجانب عضویت در کمیسیون کشاورزی می باشد چرا که حوزه انتخابیه بنده قطب کشاورزی است و این عضویت من بر اساس نیازی که در حوزه انتخابیه در نظر گرفتم.

اولویت‌های کاری‌ام در مجلس روی سه تا گزینه متمرکز کردم از لحظه‌ای که رای آوردم روی این سه گزینه کار کرده‌ام.

در موضوع صنعت اگر ما در بحث جهش تولید اقدامات لازم را انجام دهیم تا رفاهی به وجود آید و معیشت مردم درست شود فقط از یک مسیر باید حرکت کنیم و آن هم مسیر تولید است، در مجلس برای جهش تولید از حوزه صنایع باید ورود کرد.

متاسفانه در حوزه کشاورزی که به یک نوعی صنعت حساب می‌شود دید صنعت گونه وجود ندارد، اگر به این ظرفیت خصوصا در استان فارس بهترتوجه شود درآمد سرانه کشور افزایش و ازاقتصاد تک محصولی جلوگیری می‌شود.

گزینه بعدی قابل تامل صنعت گردشگری است توجه به این صنعت درآمد خوبی را برای کشور فراهم می کند.

امنیت صنایع، امنیت غذایی و امنیت گردشگری سه محور مهم برای استفاده از پتانسیل‌های اقتصادی کشور خواهد بود، هرجایی که شما یک نقطه قوت داشته باشید اگر بحث امنیت آن تامین نشود این نقطه قوت تبدیل به تهدید می‌شود.

به طور مثال در بحث تجمع ۷ آبان در پاسارگاد متاسفانه در همان ابتدا راه دید مثبتی وجود نداشت که به یک معضل امنیتی بزرگ تبدیل شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *