پیشرفت انسداد مرز در گرو واگذاری اعتبارات از سوی وزارت کشور / تجمیع پایش تصویری مرز از اولویت های ناجا

 فرمانده نیروی انتظامی گفت: بحث انسداد مرز در وزارت کشور مطرح شده به همان ا ندازه که اعتبارات واگذار شود انسداد مرز پیشرفت خواهد داشت.

به گزارش سادس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار ” حسین اشتری ” صبح امروز در حاشیه بازدید از مقبره شهید گمنام در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه آمادگی لازم برای دفاع از مرزها وجود دارد، اظهارداشت: مرزهای سیستان و بلوچستان یکی از امن ترین مرزهای کشور است و از وضعیت امنیتی مطلوبی برخوردار است.

وی با اشاره به آمادگی خوب مرزبانان سیستان و بلوچستان، تقویت تجهیزات مرزبانی در راستای اجرای ماموریت ها و اشراف اطلاعاتی را از برنامه های مهم ناجا در سال آینده اعلام کرد.

فرمانده ناجا با اشاره به کاهش آمار جرائم استان سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی های صورت گرفته، این استان جزء استان های خوب و امن است.

این مقام عالی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: باید بدانیم که مورد طمع دشمنان و گروه های ضدانقلاب هستیم و آمادگی لازم برای حفظ و ارتقاء اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشیم.

سردار اشتری، پایش تصویری را یکی دیگر از اقدامات مرزبانی ناجا عنوان کرد و افزود: هماهنگی مطلوبی بین مجموعه های نظامی، امنیتی و شورای تأمین وجود دارد که ماحصل آن اشراف خوب همکارانم بر جرایم، آسیب ها و تهدیدها است که این اشراف با اقدامات پیش دستانه باید به پیشگیری از جرایم منجر شود.

فرمانده ناجا به تجمیع پایش تصویری در سیستان و بلوچستان اشاره و  بر استفاده از کلیه ظرفیت ها جهت برقراری امنیت در مرزهای استان تاکید کرد و گفت: بخشی از جرایم را بدون حضور کنترل می کنیم و این پایش تصویری باعث کشف جرایم شده و از این طریق می توانیم خلاء های امنیتی را پرکنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم باید یاد شهدا را زنده نگه بداریم و برای تامین امنیت، آرامش و پاسداری از ارزش ها و تدابیر مقام معظم رهبری تلاش کنیم که امیدواریم این زحمات مورد مرضیه خداوند باشد.

فرمانده ناجا، رسیدگی به معیشت کارکنان و رشد ارائه خدمات به آنها خصوصاً در مناطق عملیاتی را از اولویت های ناجا اعلام کرد و افزود: بحمدالله شاخص ها رو به بهبود است و درصدهای قابل ملاحظه ای رشد داشته اند.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه اوضاع امنیتی خوب است، گفت: به دنبال برطرف کردن خلاء های احتمالی هستیم.

پیشرفت انسداد مرز در گرو واگذاری اعتبارات از سوی وزارت کشور

سردار اشتری درباره بحث انسداد مرز، گفت: این موضوع در وزارت کشور مطرح شده به همان اندازه که اعتبارات واگذار شود انسداد مرز پیشرفت خواهد داشت؛ اکثر نقاط آسیب پذیر انسداد شده اند و امیدواریم مشکلات مناطق باقی مانده با همت مسئولان و سپاه حل شود.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در ناجا حرف اول را می زند، خاطرنشان کرد: نیروی با انگیزه، چابک، حرفه ای و آماده خدمت می تواند بیشترین خدمت را انجام دهد.

سردار اشتری با بیان اینکه ما تجهیزات روز را داریم، گفت: درصدد هستیم در سال آینده تجهیزات پیشرفته اعم از انتظامی، دفاعی و امنیتی را به مجموعه ناجا وارد کنیم.

گفتنی است، صبح امروز پروژه های جدیدی در سیستان و بلوچستان نظیر مرکز بهداری ، مرکز مانیتورینگ و ۱۹۱ پروژه عمرانی ، انتظامی و پدافندی با حضور سردار “اشتری” فرمانده ناجا افتتاح شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *