سرقت نافرجام از بانک تجارت شرق پایتخت

سارق سابقه‌داری که با تخریب وارد ساختمان شعبه بانک تجارتی در شرق پایتخت شده بود، نتوانست هیچ پولی را به سرقت برد و دست خالی از معرکه گریخت و در کمتر از ۴۸ ساعت در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش سادس سرهنگ سلمان آدینه‌وند در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سرقت نافرجام یک سارق سابقه‌دار به شعبه بانک تجارتی در شرق استان تهران اظهار کرد: در جریان این سرقت نافرجام که در نیمه‌های شب اتفاق افتاده بود، سارقی که قصد سرقت از اموال و وجوه نقد داخل بانک را داشت، با تخریب سازه شعبه بانک تجارت در خاتون‌آباد، موفق به ورود به بانک شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: سارق پس از ورود به شعبه بانک، به‌سراغ صندوق‌های بانک رفت و با تخریب این صندوق‌ها قصد سرقت از این بانک را داشت که خوشبختانه به‌دلیل به کار افتادن سیستم امنیتی بانک، فرصت سرقت را پیدا نکرد و از محل متواری شد.

وی ادامه داد: پس از وقوع این سرقت نافرجام، کارآگاهان پلیس با حضور در صحنه سرقت به بررسی موضوع و سرنخ‌های به‌جامانده پرداختند و موفق شدند پس از جمع‌آوری مدارک و اسناد، سارق سابقه‌دار این بانک را شناسایی کنند.

آدینه‌وند با بیان اینکه متهم شناسایی شده در پرونده خود دارای ۱۰ سابقه کیفری نیز بوده است، گفت: به‌دنبال شناسایی این سارق سابقه‌دار، مأموران پلیس موفق شدند او را در کمتر از ۴۸ ساعت، در مخفیگاهش دستگیر کنند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *