پهلوانان واقعی شهدا هستند/ امنیت امروز ایران مرهون هدایت‌های رهبر معظم انقلاب است‌

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: شهدای ما پهلوانان واقعی هستند، افرادی که از میهن و مرزهای خود دفاع کرده‌اند و هنوز هم می‌بینیم که برای دفاع از حریم اهل بیت با دشمن جانانه می‌جنگند.

به گزارش سادس، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع اهالی ورزش اصفهان با اشاره به فعالیت ورزش باستانی در پهلوانسرای علی بن ابیطالب (ع) با بیان اینکه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای آئینی مذهبی و ملی با ریشه و سابقه‌‌ای ایرانی است، اظهار داشت: در این ورزش باستانی ذکر ائمه و حضرت علی‌بن ابیطالب (ع) وجود دارد و هر مکانی که ذکر اهل بیت در آنجا بیان شود برای اهالی خیر و نیکی و برکت به همراه دارد.

وی با اشاره به مرام پهلوانی و اخلاق ورزشی گفت: شهدای ما از پهلوانان واقعی به شمار می‌روند، افرادی که از آب و خاک میهن خود دفاع می‌کنند و هنوز هم می‌بینیم که برای دفاع از حریم اهل بیت با دشمنان جانانه می‌جنگند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در حال حاضر امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد بی‌نظیر است، تصریح کرد: ما می‌بینیم که در کشورهای همسایه چنین امنیتی وجود ندارد و این حاصل هدایت‌های مقام معظم رهبری است و باید قدردان این امنیت باشیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان نیز در حاشیه این مراسم در سخنانی کوتاه گفت: حقیقت این است که هر کس به صورت پاک وارد چنین فضاهای مقدسی شود و به دیدن ورزش باستانی که در خود پیام‌های عقیدتی دارد بپردازد با آن عجین شده و به دلیل فضای معنویتی که در این ورزش حاکم است با روحیه بالا از مکان خارج شده که این خود یک ارزش است.

سرهنگ علی قاسمی بیان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت با حمایت هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای استان اصفهان و موسسه علی بن ابیطالب (ع) در مسابقات کشوری شرکت کرد که با تلاش شبانه روزی کادر ورزشی خود در رده سنی بزرگسالان توانست به مقام قهرمانی نائل شود.

در این مراسم که به مناسبت میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) برگزار شد سردار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان اصفهان، سرهنگ علی قاسمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مسعود انصاری مهر مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان، فروغی رئیس دانشگاه آزاد اصفهان، جهانبخش سلطانی هنرمند اصفهانی و به همراه پیشکسوتان ورزش حضور داشتند.

در این مراسم از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و جهانبخش سلطانی هنرمند اصفهانی از سوی مدیریت پهلوانسرای علی ابن ابیطالب (ع) تجلیل شد.

سرهنگ علی قاسمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اصفهان نیز از پهلوان محمد مهدی هدایت بانی موسسه علی‌بن ابیطالب (ع) به پاس خدماتش در توسعه ورزش پهلوانی تجلیل کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *