کشف 2 هزار و 242 کيلو مواد افيوني در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي استان از کشف دو تن و 242 کيلو انواع مواد مخدر، دستگيري يک قاچاقچي مسلح و توقيف سه دستگاه خودرو سبک در درگيري هاي مسلحانه جنوب اين استان خبر داد

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “حسين رحيمي” گفت: در راستاي مبارزه شبانه روزي با سوداگران مرگ و با توجه به رصد مداوم باند هاي قاچاق مواد مخدر،ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر از فعاليت يک باند بزرگ که با استفاده از خودروهاي تيز رو در جابه جايي مواد مخدر دخالت دارند، مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پليس با پايش هاي مداوم تخصصي و اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي دو دستگاه خودرو تويوتا حامل مواد مخدر متعلق به اعضاي اين باند در محور “سرباز – ايرانشهر” شدند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در ادامه بيان داشت: ماموران انتظامي خودروهاي حامل مواد مخدر را تحت نظر قرار داده که سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران ،ضمن تغيير مسير ناگهاني با پليس به صورت مسلحانه درگير شدند.

سردار رحيمي تصريح کرد: در اين درگيري سوداگران مرگ با توجه به تنگ شدن عرصه بر خود ،با به جا گذاشتن خودرو هاي حامل مواد مخدر و استفاده از تاريکي شب از منطقه متواري شده و ماموران در بازرسي از اين خودروها يک تن و 664 کيلو ترياک کشف کردند.

اين مقام ارشد انتظامي از اجراي يک عمليات موفق پليسي ديگر خبر داد و گفت: ماموران انتظامي شهرستان سراوان يک باند قاچاقچيان مسلح را که با استفاده از يک دستگاه خودرو تويوتا در محور “اسفندک-سيرکان”در حال جابه جايي مواد مخدر بودند شناسايي کرده و پس از درگيري مسلحانه با آنها ضمن دستگيري يک قاچاقچي، خودرو حامل مواد مخدر را توقيف و 563 کيلو ترياک و 15 کيلو مرفين را که به صورت ماهرانه اي در گالن ها ي سوخت جاسازي شده بود به همراه يک قبضه سلاح کلاش ،کشف کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *