رئيس پليس پيشگيري ناجا به همراه جمعي از معاونان با حضور در دفتر نظارت همگاني ناجا با مردم گفت و گو کرد.
سردار شرفي در حاشيه اين ديدار در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار کرد : مرکز نظارت همگاني بستر مناسبي براي ارتباط مستقيم پليس با مردم است.
وي با بيان اينکه امروز با 23 نفر از شهروندان ديدار چهره به چهره محقق شد، افزود : از طريق ويدئو کنفرانس نيز با 20 نفر از مردم استان هاي آذربايجان شرقي ، اصفهان ، آذر بايجان غربي و … گفت و گو ي مستقيم صورت گرفت.
اين مقام ارشد انتظامي اشاره کرد: برقراي ارتباط تلفني با برخي از شهروندان نيز از ديگر برنامه هاي حضور در مرکز نظارت همگاني بود.
توسعه و تقويت واحدها و مراکز خدمات انتظامي ؛ مطالبه مردمي/ افزايش 5.6 درصدي تقدير از عملکرد پليس پيشگيري
رئيس پليس پيشگيري ناجا بيان کرد : مردم در اين ديدار و گفت و گو ها، پيشنهادات ، درخواست ها و انتقاداتي را مطرح کردند که توسعه و تقويت “واحدها و مراکز خدمات انتظامي” متناسب با جغرافيا، جمعيت و جرم از درخواست هاي اولويت دار بود.
سردار شرفي مطرح کرد : البته در اين ميان نيز انتقاداتی در خصوص نحوه عملکرد برخي ماموران کلانتري ها نيز بود که لازم است شهروندان بدانند نيروي انتظامي در راستاي توجه به منويات مقام معظم رهبري در خصوص ارائه خدمات شايسته به مردم در مراکز خدمات انتظامي و کلانتري ها ، برنامه هاي ويژه اي را دنبال مي کند.
وي گفت : برخي از تماس ها نيز به تقدير از عملکرد کارکنان پليس پيشگيري مرتبط بود، خوشبختانه در 6 ماهه اول امسال ميزان تقدير از عملکرد کارکنان پليس پيشگيري 5.6 افزايش داشته است.
انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران