لزوم حفظ شان و تکريم خانواده شهدا و ايثارگران / ترويج ارزش هاي انقلابي يک ضرورت اولويت دار / ضرورت تحقق سهميه جذب و به کارگيري فرزندان شهدا و جانبازان در ناجا

مشاوره عالي فرمانده ناجا با بيان اينکه مرکز امور ايثارگران ” مردمي ” و در خط مقدم ارتباط با خانواده شهدا و ايثارگران ناجا است، بر لزوم حفظ شان و تکريم خانواده شهدا و ايثارگران تاکيد کرد.

به گزارش  سادس به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار ” سيد مجتبي ” در بازديد از مرکز امور ايثارگران ناجا با بيان اينکه خدمات دهي به خانواده شهدا و ايثارگران از اولويت هاي ناجا است، گفت: امنيت امروز کشور را مرهون خون شهدا و از خود گذشتگي جانبازان و شهدا هستيم.

وي با تأکيد بر لزوم تکريم خانواده شهدا و ايثارگران افزود: حفظ شأن خانواده شهدا همواره مورد تأکيد فرمانده ناجا بوده و است و بايد با برنامه ريزي دقيق، “خدمات دهي” شايسته به اين قشر انجام گيرد.

مشاوره عالي فرمانده ناجا ادامه داد: مرکز امور ايثارگران ” مردمي ” و در خط مقدم ارتباط با خانواده شهدا و ايثارگران ناجا است.

ضرورت تحقق سهميه جذب و به کارگيري فرزندان شهدا و جانبازان در ناجا

وي با بيان اينکه در راستاي بهبود و ارتقاء وضعيت معيشتي خانواده هاي شهدا و ايثارگران بايد تلاش مضاعف شود، تأکيد کرد : تخصيص و پيگيري سهميه جذب فرزندان شهدا و جانبازان يکي از اولويت هاست.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان کرد: در پروژه هاي مسکن و در حال ساخت بايد تعدادي از واحدها به خانواده هاي اين عزيزان اختصاص يابد و اين مهم بايد در برنامه هاي آتي مرکز امور ايثارگران لحاظ شود.

سردار سيدمجتبي با بيان اينکه خدمت به مردم توفيق الهي است، افزود: خداوند را شاکريم که بستر خدمتگزاري به خانواده معظم شهدا و ايثارگران مهيا است و اين خدمت راهگشاي امور و زندگي مان خواهد بود.

مشاوره عالي فرمانده ناجا با تأکيد بر اينکه در راه پيشبرد اهداف نظام و انقلاب از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم کرد، گفت: پيگيري برنامه ها و پيشبرد اهداف بايد بر مبناي “توان”، “امکانات” و “برنامه ريزي” صورت بگيرد و اولويت ها مشخص و در راستاي مرتفع کردن مشکلات مراجعه کنندگان همت شود.

ساماندهي اطلاعات در مرکز امور ايثارگران در تدوين برنامه هاي پيش روي سازمان کارآمد است

وي با تقدير از اقدامات شايسته و مطلوب مرکز امور ايثارگران، گفت: اقدامات مثبتي در راستاي بهبود امور صورت گرفته است. خدمات سردار ” معيني” قابل تقدير است.

اين مقام عالي انتظامي مطرح کرد: آمار و اطلاعات اين مرکز مي تواند در تدوين برنامه هاي پيش روي سازمان کارآمد باشد.

وي در ادامه همچنين بهره مندي از ظرفيت، تجربه و دانش بازنشستگان ناجا را در تدوين سياست هاي آينده ، کارگشا دانست و افزود: ارائه تسهيلات به کارکنان بايد سنجيده و کمک کننده وضعيت معيشتي اين قشر خدمتگزار باشد.

لزوم ترويج ارزش هاي انقلابي

سردار سيد مجتبي با تأکيد بر لزوم ترويج فرهنگ ايثار ،شهادت و ارزش هاي انقلابي خاطر نشان کرد: بايد همه توان و بضاعت خويش را براي رفع و کاهش دغدغه هاي خانواده هاي شهدا و ايثارگران به کار گيريم.

گفتني است سردار ” سيد مجتبي ” با حضور در مرکز امور ايثارگران ناجا از بخش هاي مختلف اين مرکز بازديد و ضمن تقدير از کارکنان، پيشنهادات سازنده اي ارائه کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *