تحقق اهداف سازمان در حوزه راهور با محوريت کاهش تلفات انساني

فرمانده انتظامي استان، گفت: تلاش مجموعه پليس راهور بايد در راستاي تحقق اهداف سازمان با محوريت کاهش تلفات انساني باشد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، جلسه توديع و معارفه رئيس پليس راهور استان با حضور “منوچهر امان اللهي ” فرمانده انتظامي استان، جانشين انتظامي استان و جمعي از مديران، فرماندهان و مسئولان انتظامي برگزار شد.
سردار منوچهر امان اللهي در اين مراسم اظهار داشت: از اولويت هاي پليس راهور و مجموعه انتظامي استان، تعالي رفتار و رضايتمندي مردم در تمام شاخص ها و حوزه هاي مختلف است که با وجود برخي مشکلات و کمبودها، بايد تلاش مجموعه پليس راهور در راستاي تحقق اهداف سازمان با محوريت کاهش تلفات انساني ادامه يابد.
فرمانده انتظامي استان کرمانشاه عملکرد پليس راهور را مثبت ارزيابي کرد و گفت: از جمله موفقيت هاي پليس راهور، کنترل ترافيک در سطح شهر کرمانشاه بوده که اين پليس با اقدامات و تدابير مناسب مانع از ايجاد مشکل براي شهروندان شده است.
وي به مشکلات ترافيکي اشاره داشت و افزود: عدم رعايت و بي توجهي برخي شهروندان نسبت به قوانين ترافيکي، نارضايتي عموم مردم را در پي دارد.
مقام ارشد انتظامي استان تصريح کرد: يکي از ارگان هايي که مي تواند در اين زمينه نقش آفريني کند، آموزش و پرورش است که به لحاظ نقش آموزشي و تربيتي خود در قبال آينده سازان مملکت، بخش عظيمي از تحولات فرهنگي را به خود اختصاص مي دهد.
سردار امان اللهي خاطر نشان ساخت: ورود فرهنگ ترافيک از مدرسه به درون خانواده، انکار ناپذير است و مي طلبد در عرصه آموزش همگاني، علاوه بر پليس راهور، معاونت حمل و نقل شهرداري، سازمان ترافيک و ساير دستگاه هاي ذيربط در سالي که با نام “اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل” از سوي مقام معظم رهبري نامگذاري شده است، وارد عمل شوند.
گفتني است، طي حکمي سرهنگ “محمد مرادي” به سمت رئيس پليس راهور استان منصوب و از زحمات سرهنگ “غلامرضا اميدي” تقدير شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *