رئال‌مادرید – منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!


رئال‌مادرید - منچسترسیتی؛ اروپا تخصص ماست!

پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه پذیرای تیمی باشد که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند.

به گزارش سادس، دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان می‌رسد که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه به دیدار منچسترسیتی می‌رود. 

رئال‌مادرید پرافتخارترین تیم اروپا با ۱۳ عنوان قهرمانی است که فقط ۳ قهرمانی با زیدان در لیگ قهرمانان دارد در خانه به دیدار منچسترسیتی می رود. رئال هر چند این هفته در خانه با یک گل به لوانته باخت و صدر جدول لالیگا را از دست داد ولی خیلی‌ها زین الدین زیدان را متخصص نتیجه‌گیری در لیگ قهرمانان می‌داند. مربی که با ۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان در زمره موفق‌ترین مربی‌های این رقابت‌هاست می‌داند چاره‌ای جز نتیجه‌گیری در این دیدار ندارد.

بعد از حذف از جام حذفی، رئال‌مادرید نمی‌تواند به راحتی از موفقیت در لیگ قهرمانان چشم‌پوشی کند. ولی در طرف مقابل سیتی شرایط سختی را تجربه می‌کند. خبر محرومیت دو ساله از حضور در لیگ قهرمانان حسابی این تیم را ناامید کرده است و این را به وضوح در چهره ستاره‌های این تیم و گواردیولا می‌شود دید. البته سیتی بعد از این اتفاق در دو بازی خود در لیگ برتر به دو برد رسید تا فعلا تاثیری روی نتایج این تیم نداشته باشد. 

صرف نظر از تقابل خیلی از ستاره‌های فوتبال در این دیدار، می‌توان به رویارویی پپ گواردیولا و زین‌الدین زیدان اشاره کرد. دو هافبک بزرگ پیشین اسپانیا و فرانسه که در زمینه مربیگری نیز مانند دوران فوتبال خود نبوغ بالایی نشان دادند، حالا برای نخستین‌بار روبه‌روی هم قرار می‌گیرند و باید دید در مصاف این دو مربی کدام یک سربلند خواهد بود. 

در دیگر دیدار یوونتوس با کریستیانو رونالدو به فرانسه خواهد رفت و دیدار رفت را با المپیک لیون فرانسه بازی می‌کند. برترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا که فصل قبل برابر آژاکس ناکام ماند، سال ۲۰۲۰ را خیلی خوب شروع کرده است و در تمامی دیدارهای تیمش در این سال گلزنی کرده است تا نشان دهد در آمادگی بسیار خوبی قرار دارد. 

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *