دستگيري سارق با بيش از 30 فقره سرقت در آستانه اشرفيه

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه از دستگيري سارقي با بيش از 30 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ منوچهر محبوبي ابراهيمي در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع 33 فقره سرقت كش روزني در اين شهرستان توسط افراد غير بومي، موضوع در دستور كار پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه با تاكيد براينكه با بررسي هاي انجام شده مشخص شد كه دو مرد و يك زن با يك دستگاه خودرو پرايد اقدام به سرقت از شهروندان مي كنند، افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام بررسي و تحقيقات اوليه در محل وقوع جرايم به هويت راننده خودرو پي بردند.

وي با تاكيد براينكه ماموران پليس آگاهي شهرستان پس از شناسايي متهم در عمليات غافلگيرانه، وي را دستگير كردند، ادامه داد: متهم پس از دستگيري و ديدن شواهد موجود، به 33 فقره سرقت كش روزني در آستانه اشرفيه،رشت، لاهيجان و سياهكل به ارزش 27 ميليون ريال اعتراف كرد.

سرهنگ محبوبي ابراهيمي با اشاره به اينكه سارق به همراه همسر و پسرعموي همسرش باند سرقت كش روزني و كيف قاپي را تشكيل داده بودند، اضافه كرد: سارقان طعمه هاي خود را از بين شهروندان انتخاب كرده و با غريب جلوه دادن خودشان و سوء استفاده از حس انسان دوستانه و جلب اعتماد آن ها، اقدام به كش روزني مي كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستانه اشرفيه با اشاره به اينكه در ادامه با دستور قضائي متهم 28 ساله با توجه به سرقت هاي متعدد در اختيار پليس آگاهي قرار گرفت، خاطرنشان كرد: تلاش براي شناسايي و دستگيري دو همدست اين سارق همچنان ادامه دارد.

سرهنگ منوچهر محبوبي ابراهيمي در پايان از شهروندان و كسبه خواست، در برخورد با افراد ناشناس و انجام هرگونه معامله با آنان هوشياري لازم را داشته تا مورد فريب و كلاهبرداري قرار نگيرند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *