توقیف محموله های قاچاق ۳ میلیاردی در رباط کریم

-فرمانده انتظامی شهرستان ” رباط کریم ” از توقیف محموله های خارجی قاچاق سه میلیارد ریالی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

یه گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی”گفت:مأموران پلیس آگاهی و گشت های انتظامی کلانتری های منطقه رباط کریم با ایجاد ایست و بازرسی در محورهای ورودی و خروجی و حین گشت زنی های محسوس و نامحسوس در محورهای اصلی، طی ۴۸ ساعت گذشته ، هفت دستگاه خودرو سواری و سنگین مشکوک به حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از قسمت بار خودروهای توقیفی ،یک هزار و ۵۸۳ جفت کتانی، یک هزار و ۲۱۶ ثوب کاپشن و لباس زنانه،۲۶۶ قلم لوازم برقی آشپزخانه، دو هزار و ۸۰۰ نخ سیگار، ۳۵ تخته پتو و یک هزار و ۱۲۸نوشابه خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم بیان داشت: در این عملیات پلیس، هشت نفر دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و اقرار کردند اجناس قاچاق کشف شده را در استان های غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آن را به تهران بزرگ داشتند که با هوشیاری مأموران موفق نشدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، سه میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال برآورد شده، بیان داشت: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *