توقيف محموله هاي قاچاق 3 ميلياردي در رباط کريم

-فرمانده انتظامي شهرستان ” رباط کريم ” از توقيف محموله هاي خارجي قاچاق سه ميليارد ريالي طي 48 ساعت گذشته خبر داد.

یه گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکي”گفت:مأموران پليس آگاهي و گشت هاي انتظامي کلانتري هاي منطقه رباط کريم با ايجاد ايست و بازرسي در محورهاي ورودي و خروجي و حين گشت زني هاي محسوس و نامحسوس در محورهاي اصلي، طي 48 ساعت گذشته ، هفت دستگاه خودرو سواري و سنگين مشکوک به حمل کالاي قاچاق را توقيف کردند.

وي افزود: در بازرسي از قسمت بار خودروهاي توقيفي ،يک هزار و 583 جفت کتاني، يک هزار و 216 ثوب کاپشن و لباس زنانه،266 قلم لوازم برقي آشپزخانه، دو هزار و 800 نخ سيگار، 35 تخته پتو و يک هزار و 128نوشابه خارجي قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم بيان داشت: در اين عمليات پليس، هشت نفر دستگير و جهت بررسي و بازجويي به پليس آگاهي انتقال داده شدند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف و اقرار کردند اجناس قاچاق کشف شده را در استان هاي غربي کشور بارگيري کرده و قصد انتقال آن را به تهران بزرگ داشتند که با هوشياري مأموران موفق نشدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاهاي قاچاق کشف شده توسط کارشناسان، سه ميليارد و 657 ميليون و 300 هزار ريال برآورد شده، بيان داشت: قاچاقچيان دستگير شده پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *