دستگيري دو زن جيب بر با 29 فقره سرقت

با تلاش پليس آگاهي عاملان 29 فقره جيب بري از مسافران اتوبوس هاي شهر مشهد ‌شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “حميد رزمخواه” رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ،گفت: در پي چند فقره جيب بري از خانم ها در داخل اتوبوس هاي شهر مشهد، موضوع به صورت ويژه در دستور كار تيمي از پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: ‌با توجه به اهميت موضوع تيمي زبده از كارآگاهان پايگاه شمال شهر مشهد ،مامور رسيدگي به اين پرونده شده و با کمک تعدادي از مالباختگان چهره فرضي متهمان که دو زن جوان هستند را شناسايي کردند.

سرهنگ رزمخواه تصريح کرد: کارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت پايگاه شمال پس از چندين روز کنترل نامحسوس اتوبوس ها سرانجام روز گذشته متهمان را در حال جيب بري از خانمي ميانسال دستگير کردند.

وي ادامه داد: متهمان 37 و 42 ساله که هر دو سابقه دار و به تازگي از زندان آزاد شده اند در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بودند که در ادامه تحقيقات در مواجهه با تعدادي از مالباختگان و ادله و مستندات کشف شده به 29 فقره جيب بري از خانم ها در داخل اتوبوس هاي درون شهري اعتراف کردند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطر نشان کرد: متهمان پس از سير مراحل قانوني بنا به احكام صادره قضائي مجدداً روانه زندان شدند و شهروندان گرامي مي توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با ستاد خبري پليس آگاهي با شماره 2183700 و يا مراجعه به پايگاه شمال شكايات خود را مطرح و پيگيري کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *