ارتقاء ضريب امنيت كشور ، فرصتي براي جذب سرمايه گذار/ نيروي انتظامي از عهده تامين امنيت کشور به خوبي برآمده است

جانشين فرماندهي معظم كل قوا در نيروي انتظامي گفت : ارتقاء ضريب امنيت ، فرصتي در جهت جذب سرمايه گذار و زمينه ساز اعتلاي رشد و توسعه در نقاط مختلف كشور است .

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، “عبدالرضا رحماني فضلي” وزير كشور در جلسه شوراي اداري شهرستان دلفان که پايلوت اقتصاد مقاومتي استان است،گفت: فعاليت هاي شبانه روزي نيروي انتظامي، مويد تامين امنيت مطلوب در كشور است.

جانشين فرماندهي معظم كل قوا در نيروي انتظامي گفت: اساس امنيت پايدار در كشور ، متكي به مردم و مقاومت در مقابل تهديد است و اين امر مي طلبد که مردم با حضور گسترده خود در صحنه هاي مختلف انقلاب در پايداري امنيت کشور همکاري کنند.

وزير كشور، ارتقاء ضريب امنيت در كشور را ، فرصتي در جهت جذب سرمايه گذار و زمينه ساز اعتلاي رشد و توسعه در نقاط مختلف كشور برشمرد و گفت: امنيت، مهمترين نياز زندگي انسان، جوامع و پايه و اساس همه فعاليت هاي اجتماعي و اقتصادي در يک جامعه به شمار مي آيد.

جانشين فرماندهي معظم كل قوا در نيروي انتظامي با تقدير از خدمات شبانه روزي پليس، حفظ نظم و امنيت را كاري بسيار دشوار قلمداد كرد و افزود: نيروي انتظامي به خوبي از عهده اين وظيفه خطير در جهت خدمات رساني مطلوب به شهروندان برآمده است.

گفتني است، وزير كشور در بدو ورود به لرستان ، از پاسگاه ايست و بازرسي “گشور” شهرستان دلفان نيز بازديد کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *