آخرین واکنش عابدینی به حمله تند کی‌روش

به گزارش سادس:

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تصور نمی‌کرده مصاحبه‌اش اینطور کارلوس کی‌روش را منقلب کند، گفت: ما دلمان می‌خواهد کی‌روش بماند و به کارش در تیم ملی ادامه بدهد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌روش روز گذشته ۱۲ ساعت در فدراسیون فوتبال منتظر امیر عابدینی سرپرست کمیته اقتصادی این فدراسیون بود تا درباره مسائل ایجادشده با وی گفتگو کند. مصاحبه‌های طرفین علیه همدیگر، در نهایت به صدور یک بیانیه دیگر از سوی کارلوس کی‌روش ختم شد. سرمربی تیم ملی ایران در این بیانیه امیر عابدینی را فردی «بی شهامت» و «دروغگو» خواند.

عابدینی در این خصوص گفت: بله آقای کی‌روش؛ بنده شهامت ندارم. حرف شما درست است!

وی ادامه داد: اینکه آقای کی‌روش مرا به فدراسیون دعوت کرده بود، روش خاص و جالبی است ولی من قصد ندارم در اینباره صحبت کنم.

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال یادآور شد:  احساس من این است که کارلوس کی‌روش از جای دیگری نگرانی دارد وگرنه مصاحبه اول من چیزی نبود که او را به هم بریزد. من در آن مصاحبه نه به سرمربی تیم ملی توهین کردم و نه بی احترامی.

عابدینی یادآور شد: در آن مصاحبه درخواست تعامل داشتم ولی صحبت‌هایم آقای کی‌روش را منقلب کرد. فکر نمی‌کردم آن مصاحبه، اینقدر ایشان را به هم بریزد. من پاسخ صحبت‌های کی‌روش را منطقی دادم و نه تهمت زدم نه افترا.

وی تاکید کرد: شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی می‌نوشتند که چرا عابدینی به فدراسیون فوتبال نمی‌رود و در جلسه با کی‌روش شرکت نمی‌کند. در همین ارتباط با آقای مهدی تاج تماس گرفتم که گفت اصفهان است. محمدرضا ساکت گفت در جریان این موضوع نیست. مگر ما با آقای کی‌روش قرار داشتیم؟

سرپرست کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال یادآور شد: ذات من این است که با هیچکس درگیر نمی‌شوم. بازهم تاکید می‌کنم که با کی‌روش درگیر نشدم و مصاحبه اول من به این معنا نبود. تمام تلاش ما موفقیت تیم ملی است. ما هم امیدواریم تیم ملی موفق باشد و بتوانیم کارلوس کی‌روش را «روی دست بالا بیاندازیم».

عابدینی درباره اینکه کی‌روش تاکید دارد هنوز حقوقش را نگرفته و وظیفه کمیته اقتصادی تامین این حقوق است، گفت: من هیچ موقع نگفتم کی‌روش حقوقش را گرفته است. اصلا بحث حقوق نداشتم. تاکید من روی تامین پرواز چارتر، انتخاب پیراهن جدید برای تیم ملی، هزینه فسخ قرارداد با اسپانسر قبلی، پرداخت پاداش و سایر موارد بود. اینها شوخی نیست؛ هزینه است!

وی تاکید کرد: امیدوارم آرامش به تیم ملی برگردد. همانطور که گفتم مصاحبه من مطلبی نداشت که کی‌روش را برافروخته کند. ما دلمان می‌خواهد کی‌روش بماند و به کارش ادامه بدهد. همه ایران کی‌روش را دوست دارند ولی شما هم ما را یک مقدار دوست داشته باش!

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *