سپاه؛ بازوي “قدرتمند” جمهوري اسلامي ايران

نيروي انتظامي باگراميداشت دوم ارديبهشت ماه؛ سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي آورده است؛ بي ترديد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاسي از تفکر عاشورايي سالار شهيدان، درکنار سايرنيروهاي مسلح در راستاي ارتقاي آمادگي‌ها و توانمندي‌هاي دفاعي کشور،لحظه‌اي درنگ نخواهد کرد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، نيروي انتظامي جمهوري اسلامي با صدور پيامي، دوم ارديبهشت، سالروز تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز اين نيرو تبريک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل است؛

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي نهادي است که همپاي انقلاب متولد و مسئوليت هاي خطير و سنگيني را براي پاسداري از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان هاي بلند امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر عهده دار شد و در اين راستا کارنامه درخشان، در تاريخ پر افتخار ايران عزيز به يادگار گذاشته است.

اين نهاد انقلابي در اوج اقتدار و صلابت در تمامي عرصه‌ها، در کنار ساير نيروهاي مسلح به سان دژ مستحکم ملت ايران عمل کرده و نقش کليدي خود در شکست ، خنثي‌سازي توطئه‌ها و تهديدات گوناگون بيگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌هاي مختلف جنگ‌هاي سخت و نرم را همواره ايفا کرده که مورد اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب قرار است.

در اين پيام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان يکي از اولين و اساسي‌ترين نهادهاي انقلابي با در هم آميختن ولايت مداري، معنويت، دانش ، آمادگي رزمي، تخصص، حفظ “روحيه انقلابي” توانست قله هاي افتخار را يکي پس از ديگري فتح کند و جايگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت هاي بي شمار جان بر کفان اين نهاد انقلابي در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسي پوشيده نيست .

نيروي انتظامي دين‌داري، مردمي بودن، ولايت‌مداري، ايثار و شهادت‌طلبي، سلحشوري نظامي، خلوص معنوي و بصيرت سياسي را از برجسته‌ترين شاخص‌هاي سپاه پاسداران انقلاب توصيف و تصريح کرده است: ترديدي نيست، پروژه‌ “سپاه هراسي”، ناشي از موفقيت‌هاي بي‌نظير و خدشه‌ناپذير سپاه در عرصه پاسداري از انقلاب و رفع نيازهاي حياتي جامعه و ملت ايران و هم چنين سربلندي برابر نقشه‌هاي شيطاني و توطئه‌هاي ضدايراني و ضدانقلابي است.

در پايان نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تجليل از حماسه سازي‌هاي آزادگان‌، جانبازان‌، ايثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ابراز اميدواري مي کند اين نيروي مکتبي و مردمي در سايه اتکا به قدرت لايزال الهي و تحت توجهات حضرت ولي عصر (عج) و نايب برحق ايشان ، فرماندهي کل قوا حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي عزيز، در سالي که به نام “اقتصاد مقاومتي ؛ اقدام و عمل ” مزين شده است بيش از پبش در کنار ساير نيروهاي مسلح در راستاي تحقق رسالت هاي خويش موفق باشد .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *