قانون مربی را چه کسی زیر پا گذاشت؟

[ad_1]

به گزارش سادس:

تکزاس پاییز 1980، جک دانشجوی تازه وارد، که در تیم بیسبال دبیرستان پرتاب کننده بود، با هم تیم‌های جدیدش در خانه دانشجویی دانشگاه مستقر می‌شود. مربی تیم بازیکنان جدید، جک، پلامر، بیوتر و براملی را که همگی سال اولی هستند، به افراد تیم معرفی می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- خلاصه داستان:‌ تکزاس پاییز 1980، جک دانشجوی تازه وارد، که در تیم بیسبال دبیرستان پرتاب کننده بود، با هم تیم‌های جدیدش در خانه دانشجویی دانشگاه مستقر می‌شود. مربی تیم بازیکنان جدید، جک، پلامر، بیوتر و براملی را که همگی سال اولی هستند، به افراد تیم معرفی می‌کند. مربی دو قانون برای این خانه دارد؛ اول این که هیچ الکلی در خانه نباید مصرف شود و دوم این که هیچ دختری وارد خانه نشود. اما افراد تیم خیلی زود این قانون را زیر پا می‌گذارند و مهمانی بزرگی را ترتیب می‌دهند.
 پرتاب‌های خشونت آمیز جی تیم را ناامید کرد.قانون مربی را چه کسی زیر پا گذاشت؟تیم بیسبال نباید در جشن اوز شرکت کنند.دسته گل جی او را نیمکت نشین کرد.

بعد از مهمانی بچه‌های تیم با هم به یک کلوپ شبانه می‌روند، اما جی که مغرور و نژادپرست است، با یکی از کارکنان کلوب دعوایش می‌شود و آن‌ها را از کلوب بیرون می‌اندازند. روز بعد جک که همراه با چند تن از اعضای تیم است، با جاستین، هم تیمی سابقش در مدرسه روبه‌رو می‌شود و آن دو به روش پانک‌ها با هم احوال پرسی می‌کنند. جاستین آن‌ها را به کنسرت پانک دعوت می‌کند و با تشویق جک آن‌ها راهی کنسرت می‌شوند. در خانه ویلو موسیقی و فلسفه‌اش را با تازه واردها به اشتراک می‌گذارد. جی در اولین تمرینات غیررسمی فصل تیم با پرتاب‌های خشونت آمیزش تیم را ناامید می‌کند. مک رینولدز، کاپیتان و بهترین بازیکن تیم، بعد از این که جی سر تمرین دسته گل دیگری به آب می‌دهد، او را نیمکت نشین می‌کند و این کار باعث اوقات تلخی جی می‌شود. مربی بدون اطلاع سر تمرین حاضر می‌شود و ویلو را از بازی بیرون می‌کشد. کمی بعد معلوم می‌‌شود که ویلو 30 ساله است و با تقلب به دانشکده دیگری منتقل شده است و در نتیجه هم می‌تواند بازی کند و هم زندگی دانشجویی داشته باشد.

پرتاب‌های خشونت آمیز جی تیم را ناامید کرد.قانون مربی را چه کسی زیر پا گذاشت؟تیم بیسبال نباید در جشن اوز شرکت کنند.دسته گل جی او را نیمکت نشین کرد. 

جک با بورلی آشنا می‌شود و برای او گل می‌فرستد. بورلی به جک می‌گوید که او کار هنری می‌کند. بورلی از جک دعوت می‌کند تا در جشن لباس اوز که هر پاییز توسط دانشجویان هنر برگزار می‌شود، شرکت کند. جک درباره این مهمانی به هم تیمی‌هایش می‌گوید و تأکید می‌کند که آن‌ها نباید به این مهمانی بیایند. اما آن‌ها او را گول می‌زنند تا آن‌ها را نیز با خود ببرد. در ابتدا افراد تیم بیسبال نمی‌توانند خیلی خود را با این فضای هنری تطبیق دهند، اما کم‌کم با افراد مهمانی همراه می‌شوند. جک سعی می‌کند به بورلی نزدیک شود و تمام شب را در مهمانی در کنار هم می‌گذرانند. صبح روز بعد ترم درسی آغاز شده‌ است و جک و بورلی با هم همراه می‌شوند تا هر کدام به سر کلاس‌های خودشان بروند.

پرتاب‌های خشونت آمیز جی تیم را ناامید کرد.قانون مربی را چه کسی زیر پا گذاشت؟تیم بیسبال نباید در جشن اوز شرکت کنند.دسته گل جی او را نیمکت نشین کرد. 
فیلمنامه‌نویس و کارگردان: ریچارد لینکلتر، تهیه کننده: مگان الیسون، تدوین: ساندرا ادیر،‌مدیر فیلم‌برداری:‌شان اف. کلی، بازیگران: ویل بریتین، زویی داچ، ریان گزمن، تیلرها چلین، ژانر: کمدی، محصول 2016 امریکا، 116 دقیقه، بودجه: 10 میلیون دلارف درآمد فروش: 9/3 میلیون دلار، پخش از پارامونت پیکچرز. 

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *