سعودی ها با چراغ سبز آمریکا فتنه افکنی می‌کنند

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به فتنه افکنی های سعودی ها با چراغ سبز آمریکا، تجاوز به یمن را در همین راستا دانست.

به گزارش سادس به نقل از العهد، رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسب شهادت امام سجاد علیه السلام در صنعا پایتخت این کشور سخنرانی کرد.

بر اساس این گزارش «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: مردان و زنان منافق وجود راکدی ندارند. زمانی که امر به معروف و نهی از منکر تعطیل شود، حق و حقیقت از واقعیت زندگی حذف می شود.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تاکید کرد: اقدامات رژیم سعودی نیز فعالیت هایی منافقانه نسبت به اسلام است اما با پول و ثروت بیشتری صورت می گیرد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: نوع دیگری از نفاق نیز وجود دارد که در قالب تکفیر نمود پیدا کرده است و اقدامات واقعا شنیع و فضاحت باری انجام می دهند. زمانی که آمریکا به سعودی ها چراغ سبز نشان می دهد، در هر کشوری که بخواهند فتنه ایجاد می کنند و تجاوز به یمن نیز در همین راستا صورت گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: سعودی ها در سالن بزرگ صنعاء مرتکب جنایت شدند و پس از آن نیز خود را بی گناه جلوه دادند. این در حالی است که این موضوع کاملا آشکار بود اما متاسفانه برخی درصدد سرپوش گذاشتن بر جنایات سعودی ها هستند.

عبدالملک الحوثی افزود: مردم یمن را در مدارس و مساجد به خاک و خون کشیدند؛ آنها همچنین قبرستان ها را نیز هدف حملات خود قرار دادند. خطر سعودی ها با پول و سخن زیبا و خرما وارد کشورها می شود تا علاوه بر نفوذ به آن کشورها، آرامش و ثبات آنها را نیز بر هم زند.

وی در ادامه عنوان کرد: تکمیل دولت و افزایش کمک ها برای مقابله با تجاوز از یک طرف و مقاومت و وحدت از سوی دیگر ضروری است. واقعیت موجود ضرورت مسئولیت ملی را مورد تاکید قرار می دهد که جایگزینی ندارد؛ در صورت عدم مسئولیت پذیری در خصوص واقعیت موجود، ذلت سهم ما خواهد بود. ما مسئولیت پذیریم.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: ما نباید به سازمان ملل اعتماد و اتکا کنیم. زیرا موضع این سازمان حتی پس از جنایت سالن بزرگ در صنعا نیز کافی نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: ای آمریکایی ها و ای سعودی ها چه کسی غیر از شما با بانک مرکزی یمن می جنگد؟ ما امیدواریم برادرانمان در سوریه و مقاومت در لبنان و همچنین تمامی انسان های شریف پیروز گردند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *