نصیری‌نیا: وزنه برداری تهران دیگر مرده است


میله وزنه برداری

پیشکسوت و مربی سابق وزنه برداری تهران گفت: باشگاهی نداریم که وزنه بردار پرورش دهیم و دیگر چیزی از وزنه‌برداری در تهران باقی نمانده است.

مدد نصیری نیا در گفتگو با سادس درباره ی وضعیت وزنه برداری تهران و حضور تنها ۴ وزنه بردار در رکوردگیری برای قهرمانی کشور، بیان کرد: وزنه برداری تهران در دوره فرهادی مدیریت خوبی داشت که همه چیز را جمع و جور کرده بود و حتی از جیب هزینه می کرد اما نگذاشتند کارش را انجام دهد. در واقع نه فدراسیون و نه استان تهران قدرش را ندانستند. وقتی فرهادی شهردار یکی از مناطق تهران شده بود خیلی بیشتر از این می توانستند از او استفاده کنند و در تهران چند سالن بسازند اما این کار را نکردند. متاسفانه او را به چشم رقیب نگاه کردند در حالی که اصلا فرهادی به دنبال ریاست فدراسیون نبود.

نصیری نیا با اشاره به نبود باشگاه برای پرورش وزنه بردار در تهران تصریح کرد: زمان ما ۲۰ باشگاه در تهران بود، هر زمان هم در تهران مسابقات برگزار می شد حداقل ۱۰ نفر در هر وزن حضور داشتند اما الان باشگاهی نداریم. توحید و کارگران بسته شده اند. استقلال جنوب هم عده ای خودشان از جیب پول گذاشتند و تازه دارند تعمیرش می‌کنند. واقعا دیگر وزنه برداری مرده است. اصلا دیگر در تهران وزنه برداری نداریم. من هم از اول سال دیگر همکاری نکردم چون انگیزه ای برای کار نداشتم. الان هم تعدادی از وزنه برداران تهران به کشورهای دیگر رفته اند و آنجا دارند کار می کنند.

 انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *