برگزاری مراسم توديع و معارفه مدیرشعب استان تهران و رییس شعبه مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران

مراسم توديع و تکریم ولی اله کودزری مدیر شعب استان تهران و معارفه عون اله سلطانیان به عنوان مدیر جدید در محل ساختمان میرزای شیرازی و همچنین معارفه احمد رضا فرجی به سمت رییس شعبه مستقل مرکزی و تکریم سلطانیان رییس سابق این شعبه با حضور پدرام رئیس هیات مدیره و جمعی از کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش سادس  به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران،در ابتداي اين مراسم پدرام ضمن تقدير از زحمات کودزری بیان داشت: وی مديري شايسته، زحمت کش و پرتلاش در عرصه فعاليت هاي بانکي است و حضورشان در بانک قرض الحسنه مهر ایران فرصتي مغتنم براي اين بانک بود.

رئیس هیات مدیره بانک همچنین با اشاره به تجربيات سلطانیان در عرصه بانکداري کشور خاطر نشان کرد: اميدواريم که با وجود وی و با مساعدت مدیرعامل، اعضاء هيات مديره، مديران و کارکنان همچنان بتوانيم در مسير اعتلاي بانک قرض الحسنه مهر ایران گامهای موثری برداريم.

پدرام همچنین فرجی را فردی متدین، پرکار و مسلط به بانکداری اسلامی دانست و برای موفقیت وی در رشد و تعالی شعبه مستقل مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری نمود.

در پایان با اهدا لوح سپاس از زحمات کودزری تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی از سوی مدیرعامل که توسط رییس هیات مدیره بانک تقدیم گردید، سلطانیان به عنوان مدیر شعب استان تهران و فرجی به سمت رییس شعبه مستقل مرکزی بانک معرفی شدند.

در بخشی از این احکام آمده است:
امید است با توکل به خداوند سبحان در تحقق ماموریت خطیر بانک برای اجرای بانکداری اسلامی بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب و با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، نقشی شایسته در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفا نمایید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *