افزایش مشتری با ارائه خدمات مطلوب در”ثامن”

سرپرست استان گلستان موسسه اعتباری ثامن گفت : ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توأم با احترام موجب حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید می‌شود.

به گزارش سادس به نقل ازرویکرد غلامحسن ایزد،در جلسه روسای شعب گلستان، از ابلاغ برنامه شعب به تفکیک ماه، برای برنامه‌ریزی منظم‌تر و منسجم‌تر برای وصول معوقات و دستیابی به نسبت‌های مطالباتی استاندارد در شش ماه دوم سال خبر داد.

ایزد با تأکید بر کاهش نسبت مطالباتی شعب، خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر و مداوم مطالبات، اولویت نخست ماست و ما باید تمام پرسنل خود را برای وصول معوقات بسیج کنیم.

وی خواستار افزایش حساسیت و اهتمام همکاران در زمینه وصول مطالبات معوق شد و افزود: هنوز برخی شعب، مسأله پیگیری معوقات را چنان که باید، جدی نمی گیرند. نتیجه این عملکرد انباشت مطالبات معوق برخی از شعب شده است.

ایزد با تأکید بر استفاده مناسب از ابزارهای در راستای حفظ جایگاه ثامن در فضای رقابت بین بانکی خاطر نشان کرد: خدمات ارائه دهیم چراکه خدمت‌رسانی مطلوب ، باعث جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *