دست دلالان از مسکن مهر پردیس کوتاه شد

بعد از حضور گسترده دلالان مسکن مهر پردیس خصوصا در فاز یازده با شوک جدید به این بازار تا حدودی دست سوداگران مسکن کوتاه شد.

به گزارش سادس به نقل از “رویکرد” روز گذشته برنامه تلویزیونی تهران گشت که از شبکه یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود با پخش گزارشی ویژه از شهرستان پردیس قیمت واقعی متراژ خانه در منطقه را به روایت مشاوران مسکن اعلام کرد.

در این برنامه تلوزیونی در گفتگو با مشاوران مسکن منطقه ضمن تعجب از تعداد زیاد مشاورین مسکن در این منطقه، اعلام شد به دلیل ساخت و ساز زیاد هر روز بر تعداد مشاورین مسکن در منطقه افزوده می شود.

این مشاورین مسکن در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر قیمت ملک و آپارتمان های مسکونی در شهر پردیس متوسط قیمت یک متر آپارتمان را از یک میلیون و پانصد تا سه میلیون تومان در این شهر عنوان کردند.

با این حساب با بررسی قیمت واحدهای مسکن مهر پردیس که دلالان بر روی آن قیمت می گذارند می توان به ارزش واقعی قیمت آپارتمان های مسکن مهر خصوصا در فاز یازده پی برد.

بر این اساس با تعیین قیمت های واقعی مسکن مهر کسانی که قصد فروش یا پیش فروش آپارتمان های خود را دارند باید از سو استفاده این افراد جلوگیری و واحد خود را به قیمت وافعی واگذار نمایند تا نقشه دلالان سودجو نقش بر آب شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *