دست دلالان از مسكن مهر پرديس كوتاه شد

بعد از حضور گسترده دلالان مسكن مهر پرديس خصوصا در فاز يازده با شوك جديد به اين بازار تا حدودی دست سوداگران مسكن كوتاه شد.

به گزارش سادس به نقل از “رویکرد” روز گذشته برنامه تلویزيوني تهران گشت كه از شبكه یکی از شبکه های سیمای جمهوری اسلامی پخش مي شود با پخش گزارشي ويژه از شهرستان پرديس قيمت واقعي متراژ خانه در منطقه را به روايت مشاوران مسكن اعلام كرد.

در اين برنامه تلوزيوني در گفتگو با مشاوران مسكن منطقه ضمن تعجب از تعداد زياد مشاورين مسكن در این منطقه، اعلام شد به دليل ساخت و ساز زياد هر روز بر تعداد مشاورين مسكن در منطقه افزوده مي شود.

اين مشاورين مسكن در پاسخ به سوال ديگري مبني بر قيمت ملك و آپارتمان هاي مسكوني در شهر پرديس متوسط قيمت يك متر آپارتمان را از يك ميليون و پانصد تا سه ميليون تومان در این شهر عنوان كردند.

با اين حساب با بررسي قيمت واحدهاي مسكن مهر پرديس كه دلالان بر روي آن قيمت مي گذارند مي توان به ارزش واقعي قيمت آپارتمان هاي مسكن مهر خصوصا در فاز يازده پي برد.

بر اين اساس با تعيين قيمت هاي واقعي مسكن مهر كساني كه قصد فروش يا پيش فروش آپارتمان هاي خود را دارند بايد از سو استفاده اين افراد جلوگيري و واحد خود را به قیمت وافعی واگذار نمایند تا نقشه دلالان سودجو نقش بر آب شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *