واکنش بنگر به خبر خداحافظی‌اش از فوتبال

[ad_1]

به گزارش سادس:

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خبر خداحافظی من از فوتبال به دلیل مصدومیت کذب محض است و با تمام توان از 10 روز دیگر به تمرینات بازخواهم گشت.

به گزارش مشرق، محسن بنگر در خصوص شایعه خداحافظی‌اش از فوتبال به دلیل مصدومیت گفت: نمی‌دانم چه کسی یا چه رسانه‌ای چنین اخبار مزخرفی را انتشار می‌دهد اما من قصد خداحافظی ندارم و تا زمانی که بتوانم فوتبال بازی خواهم کرد. من نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا بیرون می‌آید اما مطمئن باشید کذب محض است. مهره کمرم جابجا شده بود که با عملی که دیروز انجام دادم خوشبختانه دردم خیلی کمتر از قبل شده است.

وی ادامه داد: تا 10 روز دیگر و با به دست آوردن سلامتی‌ام به تمرینات بازخواهم گشت و می‌خواهم محبت هواداران تراکتورسازی و باشگاه را جبران کنم. مطمئن باشید سالم‌تر از قبل برخواهم گشت.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص حمایت گسترده بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی از او تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس به من لطف داشتند و حمایت بسیار خوبی از من کردند که این حمایت برای من دلگرمی بسیار زیادی بود. همچنین از هواداران پرسپولیس هم تشکر می‌کنم که برای من دعا کردند.

بنگر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید صد در صد خبر خداحافظی من کذب است و تا 10 روز دیگر با تمام توان بررمی‌گردم تا محبت هواداران تراکتورسازی را جبران کنم. شاید چون از اول فصل مصدوم شدم آنها فکر می‌کنند من ضعیف شده‌ام و با بازی‌های خوب نشان خواهم داد همان بنگر سابق هستم.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *