خدمتگزاري به مردم و ارتقاء امنيت پايدار در جامعه مهمترين مامويت ناجا

فرمانده انتظامي استان ، امنيت را حياتي ترين نياز بشر ، خدمت به مردم و ايجاد امنيت در جامعه را اولين و مهمترين ماموريت پليس دانست .

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سردار ” محمد قنبري ” در جمع كاركنان انتظامي كوهدشت ، لازمه تداوم پيشرفت يك جامعه سالم را ثبات امنيت خواند و گفت : تحقق امنيت با همكاري و همدلي همه مسئولان ، سازمان ها و مردم ميسر مي شود .

وي با بيان افزايش امنيت و احساس امنيت و نيز كاهش جرايم كاركنان در استان بر ترويج مباني ديني و اعتقادي جامعه تاكيد و تصريح كرد : التزام به آموزه هاي ديني علل اصلي اين مهم در جامعه است .

حفظ ارزش ها و رضايت مردم ، هدف خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران

فرمانده انتظامي لرستان در ادامه، خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي را يك نعمت از سوي حضرت حق دانست و گفت : حفظ ارزش ها و رضايت مردم بايد هدف خدمت ما باشد.

وي با اشاره به اين كه فرصت خدمت به مردم در نيروي انتظامي از نعمت هاي الهي است و بايد با نيت رضايت حق تعالي، براي خدمت به مردم تلاش کرد ، گفت : خدمت بي منت به شهروندان که مهم ترين سرمايه و پشتوانه نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، يک افتخار محسوب مي شود و همه بايستي در اين راستا تلاش جهادي کنيم .

سردار قنبري با بيان اينكه مسئولان و كاركنان اين فرماندهي با جسارت و تمام توان در سطح استان مشغول خدمتند ، گفت : انشاالله مصداق فرمايشات مقام معظم رهبري باشيم كه فرمودند ؛ پرسنل نيروي انتظامي مجاهدان في سبيل الله هستند .

ارائه آموزش در سطوح مختلف در دستور كار پليس

فرمانده انتظامي لرستان با بيان اينكه ارائه آموزش در سطوح مختلف در دستور كار پليس است ، توجه به اصل آموزش را ، بسيار مهم و اساسي خواند و افزود : اين مهم بايد به صورت جدي دنبال شود .

وي با اشاره به تعالي رفتار كاركنان در همه زمينه ها ، خاطر نشان كرد : تعالي رفتار بايد با آموزش همراه باشد چرا كه آموزش در ماموريت ها سبب مي شود كاركنان بتوانند به طور مؤثر فعاليت هايشان را ادامه داده و بر كارايي خود بيفزايند.

سردار قنبري به اهميت امر آموزش در پيشبرد اهداف سازمان پرداخت و گفت : آموزش مناسب و مستمر ، موجب بهره وري سازماني و کاهش هزينه ها مي شود .

بقاء و دوام نظام مقدس جمهوري اسلامي ، مديون خون پاك شهدا است

فرمانده انتظامي استان در ادامه با اشاره به اين كه مردم شهيد پرور شهرستان كوهدشت ، شهداي زيادي تقديم انقلاب كردند ، گفت : شهامت ، ولايت مداري و شجاعت مردم كوهدشت زبانزد خاص و عام است .

قنبري با تاكيد بر اين كه بقاء ، دوام و برکت نظام مقدس جمهوري اسلامي ، مديون خون پاك شهداي والامقام است ، گفت : وارثان اصلي اين نظام ، خانواده‌هاي شهدا هستند که همواره با دعاي خير خود ، مسئولان و خدمتگزاران اين نظام را در تمامي عرصه‌ها حمايت مي‌کنند .

وي در پايان با بيان اين كه شهدا با ايثار و فداکاري شجاعانه در راه اعتلاي کشور ايستادگي کردند ، افزود : شهادت ، حقيقت عظيمي است كه توفيق رسيدن به اين مقام الهي هميشه در رفتار و كردار شهداء جلوه گري مي کند و خانواده معزز آنان نيز با الگوگيري از اين رفتار ، پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند كه اميدواريم با حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني ، ادامه دهنده راه شهداي والامقام باشيم .

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *