نيروي انتظامي پاسدار امنيت و در خط ولايت است

جانشين عقيدتي سياسي نيروي انتظامي صبح امروز در مراسم تکريم و معارفه رئيس عقيدتي و سياسي انتظامي استان گفت : نيروي انتظامي پاسدار امنيت و در خط ولايت است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين ” بهشتي پور ” با گرامي داشت ياد وخاطره علما، عرفا، دانشمندان و هشت هزار شهيد دوران دفاع مقدس و سرلشکر شهيد سپاه اسلام سردار همداني، گفت: قيام و جريان عاشورا در تمامي دوران ها جاري و ساري است و اين جريان در طول تاريخ تکرار مي شود.

وي بيان داشت: در طول دوران اسلام و حتي دوران انقلاب هميشه ريزش و رويش وجود داشته و چه بسا افرادي بودند که ابتدا در جبهه اسلام و معنويت بودند و عاقبت در جبهه ظلم قرار گرفتند و امام و مقتداي خود را تنها گذاشتند.

حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور با اشاره به جنگ تحميلي و دفاع مقدس، گفت: اين جنگ تنها جنگي است در طول تاريخ که فرماندهي آن مرجع تقليد و رهبري مذهبي بود.

اين مقام مسئول از توطئه هاي داخلي و خارجي دشمنان در مسير انقلاب ياد کرد و افزود: با توجه به حساسيت هاي موجود و تلاش هاي خبيث جريان نفاق در دهه هاي اخير بايد مواظبت کرد و اجازه نداد چهره هاي مسئله دار در جريان هاي پيش رو وارد شوند چرا که حضور اين افراد موجب تنش در جامعه خواهد شد و امنيت را خدشه دار خواهد کرد.

وي نيروي انتظامي را در خط ولايت دانسته و گفت:نيروي انتظامي جزء هيچ خط و جريان سياسي نيست و امنيت را براي مردم تأمين مي کند و کارکنان خدوم اين نيرو در اين مسير خستگي ناپذير به تلاش خود ادامه مي دهند.

حجت الاسلام و المسلمين بهشتي پور با تأ کيد بر نظارت در اجراي فرهنگ ديني و ترويج آن در بين کارکنان، گفت: بحمدلله تلاش هاي فرهنگي و مذهبي مجموعه انتظامي استان بواسطه مديريت و تلاش هاي فرمانده انتظامي استان و مجموعه تحت امر وي و عقيدتي سياسي درخور تقدير مي باشد.

جانشين عقيدتي سياسي ناجا در خاتمه از تلاش هاي حجت الاسلام نظري در مدت حضور وي در مجموعه عقيدتي سياسي انتظامي استان تقدير کرد و براي حجت الاسلام جوشقاني در سمت جديد وي آرزوي موفقيت کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *