ريشه و حيات انسجام اجتماعي در تفکر بسيجي است

فرمانده انتظامي ويژه کيش گفت: تفکر بسيجي است که ايده آل ها را مي سازد و به لطف خداوند متعال اين تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داريم و خواهيم داشت در سايه تفکر بسيجي است.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ؛ سرهنگ “رحيم جهانبخش” فرمانده انتظامي ويژه کيش در ديدار با فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کيش، اظهار داشت: بسيج امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس با سربلندي پس داده است و در عرصه سازندگي نيز چرخ هاي رشد و توسعه را با تمام توان به حرکت در آورده است.

وي افزود: تفکر بسيجي است که ايده آل ها را مي سازد و به لطف خداوند متعال اين تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داريم و خواهيم داشت در سايه تفکر بسيجي است.

جهانبخش با اشاره به اينکه مردم با همبستگي و انسجام و بهره مندي از قدرت بسيجي مي توانند بر مشکلات فرهنگي فايق آيند، بيان داشت: بسيج از عمق فرهنگ غني اسلامي ايران ريشه گرفته و در عرصه تهاجم فرهنگي نيز تنها راه دفاع داشتن همين تفکر بسيجي است و تمسک به آن چيزي جز تزريق خون در رگ ها و زدودن غبار و تيرگي از چهره بي بديل فرهنگ ايراني نيست .

وي با بيان اينکه ريشه و حيات انسجام اجتماعي در تفکر بسيجي است، تصريح کرد: ملت ايران شايسته بهترين ها هستند و اين مهم فقط با انسجام اجتماعي حاصل خواهد شد.

فرمانده انتظامي ويژه کيش در پايان از همدلي و همراهي قوي بين مسئولان جزيره کيش ياد کرد و گفت: اگر رويدادي در جزيره کيش اتفاق افتاده که مردم آن را مثبت ارزيابي کردند، فقط به خاطر همراهي مسئولان که هدفي جز رشد و توسعه جزيره ندارند، به دست آمده است.

تفکر بسيجي موجب تحقق اهداف و آرمان هاي امام و انقلاب
در ادامه اين ديدار سرگرد “ابراهيم خادمي زاده” فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه کيش اظهار داشت: ناجا با داشتن تفکر بسيجي وظايف و ماموريت هاي خود را به بهترين وجه انجام مي دهد و بدون وجود اين تفکر کارکنان نيروي انتظامي نمي توانند امنيت را به مردم هديه دهند.

وي افزود :در اکثر حوزه هاي ماموريتي، بسيج و نيروي انتظامي دوشادوش هم حرکت مي کنند و اين همدلي و همراهي در اين جزيره ادامه خواهد داشت چرا که معتقديم فقط با تفکر بسيجي و هم افزايي اهداف و آرمان هاي امام و انقلاب تحقق مي يابد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *