کونته: بازی سختی مقابل وستهام داریم

[ad_1]

به گزارش سادس:

مربی آبی‌های لندن پیش از دیدار فردا شب مقابل چکش‌ها اظهار کرد: اعتماد به نفس وستهام دوباره برگشته و بازی سختی فردا خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، فردا شب ساعت 22:15 در جام اتحادیه انگلیس چلسی مهمان وست‌هام یونایتد خواهد بود.

شاگردان کونته در روز یکشنبه شاهکاری به پا کردند و توانستند با چهار گل شیاطین سرخ را شکست دهند.

مربی ایتالیایی در کنفرانس خبری حاضر شد و ضمن احترام به تیم رقیب اظهار کرد: اسلاوین بلیچ مربی بزرگی است و تیمش بازیکنان بزرگی دارد مثل زازا که من با او در تیم‌ملی ایتالیا کار کرده‌ام.

وی ادامه داد: مسابقه سختی خواهد بود و ما برای برد وارد زمین خواهیم شد.

آنتویو کونته ضمن اعلام آمادگی جان تری برای این بازی به ستایش بازیکنانی مثل ویلیان و باتشوایی پرداخت.

وی گفت: حال و ذهن ویلیان پس از مرگ مادرش خیلی خوب شده است. من او را خیلی دوست دارم زیرا که در جمع بهترین افراد من قرار دارد. باتشوایی نیز در تمرینات خیلی خوب ظاهر شده و از کاستا حرفه‌های گل‌زنی را می‌آموزد. اعتماد به نفس این ستاره بلژیکی بالا رفته که من فکر می‌کنم اگر در میدان باشد بازی خوبی ارائه خواهد داد.

وی در مورد ایوانوویچ و فابرگاس گفت: برانیسلاو تمرینات را از سر گرفته اما برای راه پیدا کردن به ترکیب زمان نیاز دارد. وضعیت سسک هنوز مشخص نیست و بازی نخواهد کرد.

مربی صاحب سبک لیگ جزیره در مورد چینش بازیکنان در بازی فردا اعلام کرد: مردان من نشان دادند با هر ترکیبی می‌توانند قدرت خود را نشان دهند. چه 4-2-3-1 باشد چه 3-4-3 . مهم همکاری در بین یاران است که بهترین نحو انجام می‌شود.

جوانان زیر 23 سال آبی‌پوش در لیگ مخصوص خودشان در دیدار روز گذشته خوب کار کردند و کورت زوما، دفاع فصل قبل تیم اصلی 45 دقیقه بازی کرد.

کونته در پایان صحبتش پس از تمجید مربی آکادمی و بازیکنان جوان تیم به پیشرفت زوما اشاره کرد و گفت: از عملکرد کورت بسیار خوشحال شدم و امیدوارم بتواند به زودی در ترکیب تیم اصلی راه پیدا کند. خوبی رقابت اتحادیه میدان دادن به جوانان تیم است. این کار باعث بالابردن اعتماد به نفسشان خواهد شد و ستاره‌های آینده تیم را خواهد ساخت.

وی ادامه داد: بازیکنانی مثل تامی آبراهام، ناتانیل چالوباه، اولا آینا، دومنیک سولانکه و روبن لوفتوس‌چیک مطمئنا ستاره‌های آینده چلسی خواهند شد. آن‌ها استعداد فراوانی دارند و از کار کردن با این جوانان بسیار خوشحالم.

با این تفاسیر در بازی فردا شب آبی‌های لندن با تیمی جوان مقابل وست‌هام تازه از بحران درآمده رقابت خواهند کرد.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *