خودرو سواری پارکینگ ساختمانی را به آتش کشید +عکس

[ad_1]

به گزارش سادس:

آتش سوزی بامدادی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی، خسارت زیادی بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 2:43 دقیقه بامداد امروز از سوی ساکنان یک ساختمان مسکونی به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، نیروهای عملیاتی ایستگاههای 68 و 114 به همراه خودروهای بالابر، تشک نجات و همچنین خودرو حامل دستگاه های تنفسی به شهرک شهید باقری، خیابان بهارستان رهسپار شدند.

محمود کبودبند افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: در طبقه منفی یک(قسمت پارکینگ) ساختمانی چهار طبقه مسکونی، یک دستگاه خودرو سواری پراید آتش گرفت و کاملاً شعله ور شد.

وی با اعلام اینکه آتش سوزی در حال سرایت به همه قسمت های پارکینگ بود، ادامه داد: با توجه به اینکه دود ناشی از آتش سوزی به راهروها و طبقات بالایی ساختمان مسکونی نفوذ کرده بود، آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
این افسر آماده آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای آتش نشانی به جستجو در راهروها و طبقات پرداختند که خوشبختانه مشخص شد هیچکس در ساختمان محبوس نشده بود.

گفتنی است علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

[ad_2]

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *